Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, skulle denne på jubeltråden?Jubler for snø i dag Vill jubel hos ungene!!
Haha, ja den skulle nok det!! UpsHaha, skulle denne på jubeltråden?
Han kan bare komme, er jo mye nærmere sykehuset nåHaha, så føder du sikkert i dag!
Jeg drar på jobb og jobber igjen idag, bare tull at jeg skulle vært hjemme nå i snart tre uker!!!! Makan til bortkasta tid
Slapper du noen gang heeelt av? Kroppen trenger ro for å gjøre seg klar.Jeg har vært på jobb idag også, jeg.
Enig det er teit å skal ha tre uker fri hvis du selv føler det går bra...
Får 200 i puls når jeg setter meg ned! Så jeg er roligere når jeg driver, jegSlapper du noen gang heeelt av? Kroppen trenger ro for å gjøre seg klar.
Og så syns jeg det er så leit å måtte bruke opp så mange uker FØR ungen kommer, jeg har jo snart brukt opp 4 uker, som jeg heller kunne vært hjemme med han før han begynte i bhgn om ett årSå ENIG! Har hatt perm i snart 2 uker, jobbet litt den første uka, men nå har vikaren overtatt nøkler slik at jeg ikke kommer meg inn på jobb Så utrolig kjedelig å gå hjemme og vente når ingen andre har fri..
Så ENIG! Har hatt perm i snart 2 uker, jobbet litt den første uka, men nå har vikaren overtatt nøkler slik at jeg ikke kommer meg inn på jobb Så utrolig kjedelig å gå hjemme og vente når ingen andre har fri..