Hvor mange amme-bher trengs?

Har 8, og det strekker ikke til alltid... har på meg den både natt og dag, og blir alltids litt gris i tillegg til at man svetter ca 5 ganger mer enn vanlig når man ammer, så her skiftes det MINIMUM annenhver dag. Så kommer litt an på hvor ofte man vasker klær kanskje? eller hvor hardt man er villig til å lukte Så klart verre om sommeren, eller om man er aktiv :)
 
Herlighet så få! Jeg har sikkert 8 ammebher og 12 ammesingleter (som jeg bruker uten bh under). Rekker jo aldri gå tom heldigvis, men bytter jo hver dag. Og kjekt å ha litt å velge i, for alle passer ikke til alt. Orker ikke gå rundt og lukte gammel ammesvette og sur melk. :p

Enig! :p
 
Har foreløpig ingen som passe! Får vel investere i ett par skikkelige etterkvart då boob og vanlige klesbutikker foreløpig ikkje har hatt nåke som passe muggedeisene mine
 
Har 2 syns det holdt
 
Tre jeg brukte flittig fra bravado. Nydelig gode bher :) Og en i reserve fra lindex. Den brukte jeg bare om de andre var samtidig i vask :)
 
Jeg har to veldig gode fra Change som jeg bruker hver dag. Kjøpte først sånne helt enkle uten spiler osv fra Lindex men har i utgangspunktet store bryster og da melken kom trodde jeg at ryggen/nakken/skuldrene skulle forgå, det ble så innmari tungt. Så måtte ha noe med god støtte. Og ikke minst er de utrolig fine. Sover uten bh på natta. Bruker bare en klut om det skulle lekke litt under nattamming.
 
Hadde 4 i bomull og 1 i ull. Greit å kunne bytte litt avhengig av farge på toppen også. Er greit å ha en i ull om vinteren og da særlig over en annen hvis man skal på ski.
 
Har minst 12 stk:p! Hadde juli-baby for 2år siden, å venter nå juli-baby igjen. Vet av erfaring at på varme dager bytter jeg ammebh minst to ganger daglig pga svette og pga melkegris o.l.:joyful: synes det er greit å ha noen på lager for å skifte.. og så bruker jeg ammebh både dag og natt;)
 
Hadde tre stk, men i all hovesak brukte jeg ammesinglet fra H&M. Syns det var mest behagelig og lettvint.
 
Har fire stykker, og for meg holder det i massevis! Bruker dem både natt og dag, med engangsammeinnlegg, og skifter omtrent annenhver dag. Jeg er en skikkelig frysepinn, så jeg har ennå til gode å føle at jeg må skifte amme-bh på grunn av svetting :p
 
Back
Topp