Hvor mange aktive?

Jeg er her, men vært en veldig travel uke bare. :D

Jeg er her. Kikker mye og skriver/ svarer på litt!! :-)

Eg e aktiv!

Jeg er bare pålogget men skriver sjelden, litt fordi det er så tidlig og jeg er liksom litt i sjokk og kan ikke helt tro at jeg er gravid og mest fordi jeg er så j..... kvalm hele tida noe som gjør at jeg rett og slett ikke orker å skrive:( 

hoho, jeg er også aktiv, men skriver ikke hver dag, for jeg er ssååå trøtt zzzz... sover alltid rett etter jobb...zzzz! 

jeg er og aktiv :)

så kjekt at dere er en del her :-) Jeg har forresten hørt noen rykter om at det sikkert kommer flere terminkriger (kanskje før jul også?) - da ser det ut til at dere begynner å bli godt bemannet til å vinne dem :-)

Gi meg gjerne en lyd hvis dere har noen innspill til hvordan Babyverden kan bli bedre :-)

(Send meg PM!)

Jeg kom her i går, og har lyst å bli! Er bare så vanvittig trøtt om dagene at våken-tiden går til å leke med storebror ;)

Jeg er her,  men er ikke sånn superaktiv ;)

er her jeg og ;) men har travel hverdag så er ikke alltid tid til å skrive så mye :) 

HER, skal på ultralyd fredag 2 november så da håper jeg at jeg får bli denne gangen :P 3 MA bak meg

HER, skal på ultralyd fredag 2 november så da håper jeg at jeg får bli denne gangen :P 3 MA bak meg

Back
Topp