Hvor mange aktive?

Jeg er her jeg også :) Sliter bare med total utmattelse for tiden så blir mye lesing og lite skriving selv... Håper å komme sterkere tilbake når formen kommer seg litt :)

Jeg er her!

Er her jeg også :-) Bare litt sånn fra og til, og ikke verdens beste til å svare på alle trådene. Svarer der jeg føler jeg har noe å komme med :-)

Jeg er her 

Jeg er også her, men elendig til å skrive.. Av og til er det "nok" å bare lese, hehe! :P Kommer an på hvordan resten av formen er.. Men kan nok absolutt bli bedre ;)

*Rekker opp handa* Har bare en pc som har tatt kvelden, så da bruker jeg iPaden til mannen innimellom - men den suger jo å skrive på!! Så da blir det mest lesing... Har dessuten ligget rett ut med en gigaforkjølelse hele helga - har sovet bort mesteparten av døgnet. Men er på bedringens vei kjenner jeg. Nå er det bare kvalmen som sliter meg ut... *Klage, syte, klage* Haha :D

Jeg er innom så og si hver dag.. Men har ikke blitt altfor mye skriving enda.. Er fortsatt så tidlig i svangerskapet at det er litt uvirkelig.. I tillegg er det jo ikke så mye som har begynt å skje enda.. Kommer helt sikkert sterkere tilbake! :)

Jeg er her også, vært mye dårlig så jeg har ikke vært så flink å skrive... Sjerpings her også;)

jeg er her innpå hver dag :)

Jeg er med :) Ikke hver dag, men ganske ofte da dette er første gangen for meg og godt å lese litt innimellom.. Flott å se at vi er fortsatt så mange, til tross for mye frafall.

Jeg er også her!Maange ganger om dagen, men det blir ofte mest lesing. Skal prøve å skjerpe meg!

Jeg er her! ;)

Jeg er også her :) Men, er så sykt sliten og tom for energi for tiden....så når det egentlig er tid til å sette seg ned med pc`n, så blir det heller til at jeg går og legger meg :P Håper på å bli mer aktiv framover :)

Back
Topp