Hvor mange år mellom barna hadde du?

Mannen min har en datter fra før, så mellom henne og sønnen vår er det nesten 3 år, men blir nesten 7 år mellom sønnen vår og denne... Men det var ikke det vi hadde tenkt da :p begynte å prøve på en til når han var halvannet år, men så ble han alvorlig syk, så vi utsatte det, og når vi var klare igjen tok det nesten 3 år før vi nå endelig har fått det til :)
 
Her blir det akkurat tre år mellom de! :)
 
Ja veldig spennende :) jeg gleder meg til ultralyd for å se at alt er bra og jeg kan kjenne spark og magen blir tydelig, da blir det litt mer virkelig og jeg kan slappe mer av :)
 
Har termin en uke før datteren vår fyller tre:)
 
Jeg har to barn fra tidligere, mannen ingen:) 13 år straks siden jeg ble mamma sist, eldste blir 17, så en skikkelig attpåklatt som er planlagt og inderlig ønsket. Var 19 når jeg ble mamma første gang! Siden det er så lenge siden sist føler jeg meg som førstegansgfødende, og liker det!!! Blir stas, selv om jeg hadde tenkt at 10 år mellom hadde vært bedre, ikke lett å få det til med IVF/ICSI, men nå er vi i gang :)
 
Det blir nesten fem og et halvt år mellom gutten vår og denne som nå er på vei:) jeg skulle gjerne hatt de litt tettere, men i forhold til økonomisk situasjon/jobb så passer det egentlig helt perfekt nå! Hadde egentlig ikke gått for et år siden...så er sånn sett glad for at det tok litt tid før mannen min ble med på tanken om nr.2 :)
 
jeg ville ha 2,5. så ble det 4, egentlig, men h*n døde, så hvis denne får være hos oss blir det 5

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
 
Når denne kommer til verden er barna våre 4 år, 5,5 år og 8 år :)
 
Da tenker jeg kun året de er født i, og da er det 3 år mellom de to vi allerede har :) Det vil bli 8 år mellom eldstemann og spire, og da 5 år mellom snart "mellomfrøken" og spire :)
 
det er 23 mnd mellom første og andre og det blir 23 mnd mellom andre og tredje!
 
Det blir 4,5 år mellom dem.
 
Det blir nesten 4 år imellom de.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Blir 4 år i mellom :) de blir født i samme mnd :)
 
..vi tenkte å ha 2-2,5 år mellom våre to. Så fremt lillingen klamrer seg fast til januar, blir det bare 19 mnd mellom :)
Ikke helt som planlagt, kan man vel trygt si ;)
 
Back
Topp