Hvor mange år i mellom barna?

Blir 6 og 8 år fra de eldste til den minste. De to eldste er det rett under to år imellom, var hektisk med to tette men også absolutt verdt det:Heartred De er så tette nå, og har vært det nesten hele tiden. Blir rart med en attpåklatt:happy8 spesielt da jeg bare er 27 år selv :)

Hvor mange år er det i mellom barna deres? Her blir det akkurat to år i mellom våre. Har dere noe posetive å negative erfaringer med det?
Det er 1 år og 9 mnd mellom min første og nr 2. 2 skoleår. Vært hektisk, men må nyter jeg godene. De er nå 6 år og straks 8 år. De går alene sammen til og fra skolen :happy:

Så det blir nesten 7 år mellom nr 2 og 3 som er i magen nå :rolleyes: uugghh

De to eldste har 3,5 år i mellom hverandre, men vil være 13,5 år mellom yngste og denne, så absolutt attpåklatt her :nailbiting::p

Nr to kom tre år etter første,
Nr tre kom nesten tretten mnd etterpå,
Nr fire kom to år og to mnd senere og
Siste nr 5 kommer forhåpentligvis åtte år og seks måneder etter.
Så mini blir etterpåklatt :hilarious:

Her blir det 6 år imellom. Storesøster skal begynne på skolen til neste år. Har prøvd å bli gravide siden i fjor sommer. Da sa endelig mannen seg enig i å prøve å få flere barn.

Hvor mange år er det i mellom barna deres? Her blir det akkurat to år i mellom våre. Har dere noe posetive å negative erfaringer med det?
Mellom 1 og 2 er det 2 år og 2 mnd. Mellom 2 og 3 blir det 3 år og ca 2 mnd.

Vi har bare positive erfaringer. I stareten var det tøft for eldte jenta som ble veldig var for endringer og ikke tålte at noen forlot stua eller annet rom i huset uten henne. Men når minste begynte å ligge i babygymmen lå di sammen og så på hverandre. Storesøster strøk lillesøster på hidet susset og koste. Nå er storesøster snart 5nog lillesøster snart 3. De leker fibt sammen og hjelper hverandre selv om størstenkan virke litt manipulerende ovenfor minstejenta vår.

Her blir det litt over 9 år mellom ungene, men i årstall blir det ti.

Mellom 1 og 2 er det 2år og 5mnd. Mellom 2 og 3 blir det akkurat 8 år.

Back
Topp