Hvor mange år i mellom barna?

Lillefrø

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Hvor mange år er det i mellom barna deres? Her blir det akkurat to år i mellom våre. Har dere noe posetive å negative erfaringer med det?

Hvor mange år er det i mellom barna deres? Her blir det akkurat to år i mellom våre. Har dere noe posetive å negative erfaringer med det?
Må si jeg svetter litt med tanken på to så tette men håper det er verdt det da de får masse glede av hverandre når de er så tette i alder

17 mnd:wideyed:

Her er det 3 år og 2 mnd mellom nr 1 og 2, og det blir 3 år og 8 mnd mellom nr 2 og denne spira :) Det har fungert helt topp her. Men de får nok tidligere enda mer glede av hverandre med en mindre aldersforskjell, selv om det kanskje føles mer slitsomt i starten :)

Akkurat 2 år mellom mine som nå er 5 og 7 år. Når babyen kommer blir det 6 og 8 år mellom dem og den lille.

To års mellomrom var ekstremt hektisk frem til de var 3 og 5. Men DA fikk de veldig til gjengjeld ekstremt mye selskap i hverandre, og har hatt det siden.

Den yngste blir jo skikkelig attpåklatt, men jeg tror det vil gå veldig fint. Barna er begge veldig omtenksomme og omsorgsfulle! Babyen kommer nok ti lå å få mye oppmerksomhet.

Om alt går fint med dette svangerskapet blir det 21 mnd mellom nr 3 og nr 4. Mellom nr 1 og nr 2 er det 26 mnd og mellom 2 og 3 er det 7 år:-) Får dem parvis:rolleyes:

3 år og 5 mnd mellom 1 og 2. Mellom 2 og 3 er det 4 år og 8mnd.

Mellom 3 og 4 er det 15mnd. Mellom 4 og 5 er det 18 mnd.

Og nå mellom nr 5 og 6 blir det 21 mnd.. så 4 barn på 4 1/2år...

Altså, jeg gjør ikke annet enn å vaske og rydde, kjefte å svette, bytte bleier og amme:p
Går også 80% på jobb:happy::confused:
River meg i håret noen ganger i uka og lurer på hva i alle dager vi holder på med..

Men fy søren så gøy det er også:Heartred

Ikke så tett her. Får to søsken som er 12 år :D

1 og 2: 22mnd
2 og 3: 18mnd
3 og 4: 2år og 8mnd
4 og 5: 22mnd
5 og 6: 2år og 2mnd
6 og 7: blir 2 år og 2 mnd

2 år mellom nr 1 og 2, og så blir det 3 år mellom 2 og 3 :happy:

Det blir 4 år mellom dem.

Hvis dette går bra blir det 4,5 år mellom førstemann og frøet i magen:Heartred

Back