Hvor maler dere..?

bergliotte

Elsker forumet
Når dere som maler møbler maler? (hehe..male, male, male..)
Garasje, ekstrarom, bod ?

Sist jeg malte møbler malte jeg rett og slett på stua [8D]
Var mest praktisk, med liten baby i hus... brukte da den nye malinga av typen 'sense' [:)]

Sist jeg malte så var hele leiligheten under oppussing så da spilte det ingen rolle. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal male... Har en ramme og noe annet jjeg skulle fått malt men vet ikke hvor. Balkongen blir jo litt kaldt nå...

Maler på kontoret.... [8|]
Dekker til så godt jeg kan med papp på gulvet så det pleier å gå fint! [8D]

Har ett extra rom soverom som ikke er i bruk enda[:)]

Før minsten sitt rom var ferdig malte jeg der, men nå må jeg male på stuen[:)]

jeg maler bare ute på terrasen så jeg er avhengi av fint vær. gleder mg til vår og male sessong! nå har jeg masse som venter på å bli malt[8D]

Jeg har pleid å bruke garasjen. Men nå har gubben laget plass til meg i kjelleren der det etterhvert skal bli hybel. Og det er nok bra, for jeg har maaaange prosjekter på tapetet fremover[8D]

Mange forskjellige løsninger altså.
Da var det ikke så galt å male på gjesterommet/kjellerstua da.

Blir fint når garasjen er ferdig, da kan jeg ta et 'røkk' med flere møbler om gangen.

Mannen min har laget seg atelier på gjestetoalettet[:D][:D][:D]

Jeg tenkte å okkupere gjesteinngangen til å male småbøbler, det er det eneste rommet vi ikke har malt enda, så et tåler en flekk eller to (noe som nok er greit når jeg er nybegynner på dette).

maler der det står jeg..drar møbelet fram, vasker det og legger avispapir under og rundt i tilefelle jeg søler. Men malier ikke inne på vinterhalvåret, er godt å kunne gjennomlufte mens man maler inne

pusse gjør jeg også der det står, har støvsugeren i nærheten bare

Back
Topp