Hvor lite oppfinnsom er man...

ORIGINAL: Maanda

ORIGINAL: *vimsehue*

ORIGINAL: IsThaBeth

Det er bedre enn og kalle sønnen sin for Nemo iallefall[8D] *sorry, måtte bare få det ut av systemet[8D]*

Hvem var det som kalte sønnen sin Nemo?

De som fikk den første Paradise babyen[8D]

Adam og Eva?

Det vet jeg ikke, jeg leste bare om det i dagbladet eller vg, og la merke til navnet Nemo..

Hahhahahahaha..

ORIGINAL: turtles

hihi...litt arti er det jo.

Men det verste av dårlig oppfinnsomhet er et tvillingpar her hvor begge heter Marte, men en skriver Marthe og den andre Marte. Å  nei, det er IKKE tull.

Det syns jeg er veeeldig merkelig gjort!!

Marte og Marthe?! Erru gæææærn? Det er ekstremt merkelig gjort!

Jeg kjenner ei som heter Oddbjørg.
Hadde sikkert ikke vært så rart om ikke faren het Odd og mora Bjørg.

Da har man vært litt vell ivrig på oppkallinga synes jeg...

Det er bedre enn og kalle sønnen sin for Nemo iallefall[8D] *sorry, måtte bare få det ut av systemet[8D]*

Hvem var det som kalte sønnen sin Nemo?

De som fikk den første Paradise babyen[8D]

Adam og Eva?

Det vet jeg ikke, jeg leste bare om det i dagbladet eller vg, og la merke til navnet Nemo..

Hahhahahahaha..

Går forresten å legger meg nå[8D]

Hahhahahahaha..

Går forresten å legger meg nå[8D]

Du ga meg en hjertelig latter, slik på slutten av kvelden[:D]

Ett tvillingpar her heter Elmir og Almir[8|]

En gutt Som gikk i klassen min heter tom, lillebroren heter Jerry

Samme med de som har samme fornavn som etternavn. Jens Jensen, Petter Pettersen, Nils Nilsen... osv osv Fantasi e en fin ting.....[8D]

[8D]
ORIGINAL: MalinDalin

wow... [8|]
Blir nesten som søskenparet jeg vet om der den ene heter kristoffer robin og søstra tone rose....
Vet også om en som heter bono emil (etter u2 vokalisten)

ORIGINAL: MalinDalin

Sært[:-][8D]

ORIGINAL: nussnøff

Samme med de som har samme fornavn som etternavn. Jens Jensen, Petter Pettersen, Nils Nilsen... osv osv Fantasi e en fin ting.....[8D]

hahah... Tanta mi jobba sammen med en som het Mens Mensen... og datra het Rosa[&:]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

hahah... Tanta mi jobba sammen med en som het Mens Mensen... og datra het Rosa[&:]

ROSA MENSEN!!
Hahahaha, avogtil lurer jeg på om foreldrene GLEMMER at de har et etternavn også..
Stakkars Rosa!!

ORIGINAL: *Hønemamma*

ORIGINAL: Miss Trash a lot

ROSA MENSEN!!
Hahahaha, avogtil lurer jeg på om foreldrene GLEMMER at de har et etternavn også..
Stakkars Rosa!!

Hva da med hun som heter Rosa Bleie? Det er faktisk ganske mange i Norge med Bleie som etternavn.. I tromsø bor det ei som heter Lydia Nalen, veldig mye morsomt man kan få ut av det.

Onkelen min heter Steinar Jon, og sønnen heter Jon Steinar... Genialt! [:D] hehe

Veeeeeeel.... Tre av søstrene til min mann heter Nina, Tina og Kristina... [8D] alle har samme pappa, Nina og Tina har også samme mamma...

Nabo ungene: selma og selman
kusinene til gubben: Tulay, ilay og hulay(staves ikke sånn men uttales slik)

Å jo. Nevøen til gubben fikk en gutt 6 mndr etter nathaniel ble født. Her nede bruker de mellomnavnet til nadde, altså Demir, ungen dems heter Emir

Back
Topp