Hvor ligger bebissene (ca uke 12++)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Bare lurer på om noen vet hvor de små ligger ved ca 12 uker? Jeg er 12+1 i dag og den siste uken har jeg: ikke hatt nattebesøk på do og sluppet konstant tissing, mindre matlyst, hørt mye romling nederst i magen neste ved mine lady parts, magen er veldig hard nedenfor navelen :) noen som vet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har å passert 12uker, og har endelig begynt å få sove natten gjennom uten å måtte på do to-tre ganger. Av erfaring så er det bare å nyte frem til at babyen blir så stor at h*n ligger å trykker på blæra :) livmora er vel på god tur over skambeinet nå, og strekker seg mot navelen så det er nok det som gjør underverket :)

Jeg er 11+5, og med angelsounden finner jeg lyden ca mellom navel og skambein til venstre. Så den er over skambeinet hvertfall. Har aldri hatt det problemet at jeg må do om natta da.. superblære tror jeg hehe.

Lurte også på det samme egentlig, lette med anglesound nå for litt siden men finner hjerteslag overalt! Tror gang på gang at jeg har funnet babyen ( har gjort det en gang tidligere) men så kjenner jeg på pulsen min så er d d samme. Vanskelige greier det der!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 11+5, og med angelsounden finner jeg lyden ca mellom navel og skambein til venstre. Så den er over skambeinet hvertfall. Har aldri hatt det problemet at jeg må do om natta da.. superblære tror jeg hehe.
Godt å se flere, jeg hadde bare et par nettet med en do tur, ellers våkner jeg at jeg må på do til normal tid og har ikke sliti noe med det :)

Det begynner å bli veldig hardt opp mot navelen her også. Men doflying om natta har jeg ikke hatt.

Back
Topp