Hvor lenge?

# one million #

Glad i forumet
hvor lenge var dere opplåst i magen etter uttak? Er en uke siden uttak nå, og jeg er fortsatt oppblåst i magen, imårrest når jeg våknet var jeg jaggu blidd støl i hele magen. Kjennes ut som at jeg har trent en hel uke :p
Var ikke så lenge oppblåst i februar når jeg hadde egguttak..

Kan godt hende du er blitt overstimulert [emoji4]

Høres ut som overstimulering som nevnes over her.
Om du går brått opp i vekt, magemålet øker, magen blir stinn og vond og/eller du blir andpusten bør du kontakte klinikken uten å nøle.
Dersom du er blitt gravid kan du bli mye mye værre og det kan være alvorlig.
Det er ikke for å skremme deg altså, men bare slik at du er klar over dette og klinikken kan gjøre tiltak.

Drikk mye væske, pass på at du tisser mye (tisser du markant mindre må du også kontakte klinikken), og sørg for mye ro og hvile.
Jeg ble sykemeldt og måtte begynne med blodfortynnende, det gikk bra [emoji5]

Høres ut som overstimulering som nevnes over her.
Om du går brått opp i vekt, magemålet øker, magen blir stinn og vond og/eller du blir andpusten bør du kontakte klinikken uten å nøle.
Dersom du er blitt gravid kan du bli mye mye værre og det kan være alvorlig.
Det er ikke for å skremme deg altså, men bare slik at du er klar over dette og klinikken kan gjøre tiltak.

Drikk mye væske, pass på at du tisser mye (tisser du markant mindre må du også kontakte klinikken), og sørg for mye ro og hvile.
Jeg ble sykemeldt og måtte begynne med blodfortynnende, det gikk bra [emoji5]
Drikker mye og tisser mye :) går på fragmin og har gjort det i en uke nå. Litt bedre idag men enda støl. Spesielt over navelen, er sykemeldt ut neste uke så har kun tadd det med ro denne uka :)

Last edited:
jeg har vært sånn til testdagen og sånn innimellom..spesielt på kveldene øker det på... forskjellig fra alle forsøk..noe mye andre lite oppblåst... tenker at det har mye med medisinene og jeg da.

Jeg var egentlig oppblåst fra uttak til noen dager etter at jeg mistet 4+4, når blødningen var ferdig. Helt normalt sa de i Porsgrunn. Var et veldig vondt uttak med ubehag ved innsett.

Back
Topp