Hvor lenge

Citti

Forumet er livet
ligger babyene deres på gulvet og leker alene?
Sånn ca.?

Hmmm.. Har ikke tatt tia.. [8|] Men han kan ligg en go stund å snakk me sæ sjøl.. [8D] For å si d sånn, så kan han godt ligg aleina helt t han blir trøtt eller sulten..[;)]  E ikke en sånn unge som helst vil sitt i fange.. (ikke enda iallefall.. [8D])

Julian snur seg så fort på magen om dagen, og da må jeg passe på.Dessuten blir han fort sliten, så det varierer veldig på hvor lenge han ligger. Hvis han ligger på ryggen ligger han nok lengre. Julian sitter for det meste i vippestolen han[8D]

filip har begynt å rulle over på magen nesten hele tiden, og åler seg rundt på teppet, så nå ligger han mye kortere på gulvet enn det han gjorde før... han liker ikke ligge så altfor lenge på magen.

Her er det og fra 10 min men opp til fler timer...[:)] Er noen ganger ho ligger i grinda og snur seg rundt og bare tuller, da ligger ho nærmere 2 timer...[:)]

ORIGINAL: Monsilar

Hmmm.. Har ikke tatt tia.. [8|] Men han kan ligg en go stund å snakk me sæ sjøl.. [8D] For å si d sånn, så kan han godt ligg aleina helt t han blir trøtt eller sulten..[;)]  E ikke en sånn unge som helst vil sitt i fange.. (ikke enda iallefall.. [8D])

samme her....

ORIGINAL: malien

ORIGINAL: FebruarGullet

det varierer veldig, alt i mellom 5 min til en time[;)]

Her også[;)]

same here...kommer ann på humøret[;)]

Varierer utifra humøret han er i, men som regel kan han ligge ganske lenge. Om jeg setter meg ved siden av ham og holder på med mitt (bretter klær o.l) kan han ligge lenger [;)]

ORIGINAL: malien

ORIGINAL: FebruarGullet

det varierer veldig, alt i mellom 5 min til en time[;)]

samme her

Back
Topp