hvor lenge

x1xCatrine2

Gift med forumet
kan de små sitte i vippestolen? Sitter jo godt bakoverlent. Theo er ca. 1 mnd nå.

helsesøstera her meinte minst mulig. eg bruke den når eg ete middag, og det var visst nok.

Her bruker jeg vippestol store deler av dagen jeg...hun elsker å sitte i den, da følger hun med overalt. Men den går jo an å vippe helt ned så hun ligger, så skal vel ikke være skadelig det da?

ORIGINAL: jealie25

Her bruker jeg vippestol store deler av dagen jeg...hun elsker å sitte i den, da følger hun med overalt. Men den går jo an å vippe helt ned så hun ligger, så skal vel ikke være skadelig det da?

nei trur ikkje det. har en samme type som kan leggast heilt flat.

Samme her... [:)] Matilde ligger ganske så flat i den! Veldig kjek å ha når man skal prøve å lage middag eller for den saks skyld å spise den!!! [8D]
Hvorfor ønsker de alltid oppmerksomhet da??? [:D][:D][:D]

Det er ikke så bra å ligge lenge i slike stoler for babyer. Ca. 20-30 min hver dag er "grensa" har jeg fått beskjed om/hørt. Men min lille Kristian ligger i stolen sin mere enn det, skal nå begynne å venne han til å ligge på liggeunderlag/krabbeteppet på gulvet.

Hmm...
Har hørt de ikke skal sitte der lenge av gangen,
men jeg har hørt det er pga at da blir de 'underholdt',
og de bør lære seg å underholde seg selv og 'trene' på gulvet i stedenfor å bare sitte passiv i stolen...
Men det sies jo så mye...
Vi har ikke vippestol, så jeg trenger jo ikke å bekymre meg...[8D]

Jeg bruker den når jeg spiser middag og frokost ..Han sitter i den maks  20 minutter av gangen ,kan ikke skjønne at det skal være så skadelig ..Ryggen på stolen er jo regulerbar .

SJ digger vippestolen sin![:)] han sitter/ligger (alt ettersom) og følger med på det som skjer rundt han. Vrir hodet i retningen der vi er, og sparker med beina og veiver med armene hele tiden![:)][:)] Herlig![8D]

Back
Topp