Hvor lenge

Hadde kjent hverandre i 5 mnd og vært offisielt sammen i 3 mnd. :) Fortsatt sammen 2 år senere.

Vi var sammen 21 mnd og gift 1 mnd før jeg ble gravid :)

Sammen i 2 år og 7 mnd, samboere i 2 år :) spira var godt planlagt og når hun kommer har vi vært sammen i litt over 3 år :)

X'n som jeg har 2 barn med var jeg samme i 6 år før vi fikk 1.mann:)
Samboer'n og jeg hadde vært sammen 1 år før vi ble prøvere og har nå mista 4 ganger på 1 år så hvor lenge vi har vært sammen før vi faktisk får ett barn er uvisst....

#Happyface fra appen#

Hadde vært kjæresten siden desember, i starten av juni flyttet vi sammen og 10 dager etter var det positiv test! :p Litt fort i svingene..

Vi var sammen i 6 år før vi ble enige om å prøve :) nå har vi vært kjærester i 7 år å har en fantastisk sønn på 9 mnd <3

Ble sammen når jeg var 14 og han 16. Har vært sammen 6 år nå :-) venter første baby om 6 uker :D

vært sammen i 6 år, forlova i 2. 1 år siden vi begynte å prøve, og skal bli foreldre til ei lita jente med termin 24/25. januar 2015 :)

3 år :-) Og nå er det gått 10,5

Vi hadde vært sammen i 5 år da førstemann meldte sin ankomst. Når nr 2 kommer blir det 7 år :-)

Vi hadde vært sammen i 1 år og 8 mndr da gutten ble født :P Planlagt barn :)

Nå 6.5 år senere har vi fått barn nr 3 :D

Vi var vel sammen i 5,5år før jeg ble gravid... Gift i 3,5 år før.. Men vi har prøvd i 4 1/2år får det endelig klaffet..

med eksen før vi ble sammen :P nr 2 når første var 2. meg og sambo har vert sammen 1,5 år jeg er nå 13 uker påvei.

Vi har vært sammen i 8 år (gift i 5) og prøver fortsatt på vår første

Back
Topp