Hvor lenge...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Har dere vært kvalme/trøtte nå?

Jeg så på kalenderen med skrekk og gru at kvalmen har vart i TRE UKER!! :O Hvordan har jeg holdt ut så lenge?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke vært kvalm, men var forferdelig trett og sliten i to uker i strekk. Nå er jeg som før igjen :) hurra!

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Vært kvalm og trøtt i 2 uker, å har ikke gitt seg enda :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har dere vært kvalme/trøtte nå?

Jeg så på kalenderen med skrekk og gru at kvalmen har vart i TRE UKER!! :O Hvordan har jeg holdt ut så lenge?

Huff, er det like ille som tidligere?
Kaster du opp ofte enda?

Hos meg var det ei uke med intens kvalme og oppkast...
Så fikk jeg kvalmestillende av lege, og det roa seg.
Nå har jeg ofte flere dager på rad hvor jeg ikke er kvalm ( bank i bordet! ) men så enkelte dager igjen, kan det komme kastende over meg og jeg føler for å spy...

Men, jeg er i full jobb, og dagene går greit liksom.. 8 uker i morgen.

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Huff, er det like ille som tidligere?
Kaster du opp ofte enda?

Hos meg var det ei uke med intens kvalme og oppkast...
Så fikk jeg kvalmestillende av lege, og det roa seg.
Nå har jeg ofte flere dager på rad hvor jeg ikke er kvalm ( bank i bordet! ) men så enkelte dager igjen, kan det komme kastende over meg og jeg føler for å spy...

Men, jeg er i full jobb, og dagene går greit liksom.. 8 uker i morgen.

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Da kvalmen kom, kom den med et pang! Var så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Spydde minst tre ganger på én dag, og dette varte i ca tre dager før kvalmen ble mildere og har vært sånn til nå. Spyr én til to ganger per dag. Er fast om morgenen før frokost. ;) Trøttheten kom for to uker siden.

Godt å høre at du har dager der du ikke er kvalm. :) Må være deilig :)

Ikke kvalm ennå, men vært trøtt i ca 1 uke tenker jeg :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har vært kvalm og ekstremt trøtt i ca 3 uker, men har sett på det som greit siden jeg kastet opp fra uke 5 sist og til uke 25(!), men idag så kom det. Kastet opp først hjemme, og så utenfor bhg til guttungen. Håper ingen så meg..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi steike, jeg har visst at jeg er gravid nå i over 4 uker! Og har vært trøtt nesten like lenge...

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har været trøtt i 4 uker. Opp og ned med kvalme i 2 uker.

Jeg har vært trøtt hele tiden, og kvalmen har snart vart i tre uker :/ er 9+1 i dag, og legen mente det snart skulle bli bedre. Føles ikke sånn enda gitt! Men, kan jo gi seg like brått som det kom ;)

trøtt og kvalm i tre uker.. Syns trøttheten er verst nesten, vil bare soooove. Funker dårlig sammen med jobb :p

jeg er konstant trøtt ;) jeg har ikke vært skikkelig kvalm med oppkast på ett par uker, men idag sitter kvalmen litt mer en i det siste så håper ikke den er skikkelig på vei tilbake ;(

Jeg begynte å bli småkvalm i forrige uke og denne uka har jeg fått brekninger :( Kaster ikke opp foreløpig:) I dag har jeg vært mye kvalm, håper det blir bedre snart :) Trøtt har jeg vært i flere uker :p

3 uker med ekstrem kvalme :( Kaster ikke opp men er bare vanvittig kvalm hele dagen. Er ganske trøtt og men kvalmen er verst synes jeg.

3 uker og synes det blir bare værre :-( eller.. de få gode dagene er bedre (da klarer jeg faktisk å gjøre litt), men de dårlige dagene er værre enn noensinne. Gått fra brekninger til oppkast og ekstrem kvalme.. og det varer hele dagen :-(

Er 9+3 idag...

I 5 uker nå... Er 10 uker i dag og håper det gir seg snart..

TuMmY LoVe

Vært ekstremt kvalm med oppkast i 3 uker, begynner på 4. uken nå. Fungerer ikke i hverdagen. Må bare ligge i ro. :( 10 uker i går. Håper det gir seg SNART! :'(

Back
Topp