Hvor lenge..

[trultemor]

Elsker forumet
.. er klumpene deres våkne om gangen?

Min knert er våken i 2 timer om gangen ca før han må sove igjen. Han sovner ikke av seg selv når han måtte ønske det, han må legges og vugges/trilles, så dette er noe jeg styrer veldig selv. Jeg vurderer å kutte litt ned på våkentiden da han er så utrolig slitsom før jeg legger han, mulig han sovner fortere også hvis han ikke blir FOR trøtt. Og legging for kvelden har gått dårlig 2 kvelder på rad nå, mulig fordi jeg lar det gå for lang tid.

ORIGINAL: bondekone

er opp og ned, våkner rundt 08 om morgenen da er ho våken til ca 11.30 og sover da i vogna til 15 og er da våken til ho leger seg rundt 19-21 sover da til 1 får nattmat sover til 5 og får mat da og sover da til 08

Så hun sover bare 1 lang gang på dagen?

Her er det 3 lurer, av og til 4.

ORIGINAL: Mayen82

ho her e som oftest våken 1-2 timer mellom hver hvil...
og så sover ho ca 1 time...

men ikke i dag[&:] eg blir gaaaaal, ikke sovet mer enn 3 timer i natt[&:]

Uff da! Er dere syke ennå?

Her soves det hele natten...
Må opp ved 8.30-8.45 pga levering på skole & b.hage.
Legges ut ved 11 tiden, og sover da til 14-14.30 som regel
Sover en liten lur fra 17-18,og legger seg for natta 21.15-21.30......men mellom disse tidene er han våken.

Min sover hele natten fra 9-9 ca, og så kanskje en liten dupp på ca. 30-40 min midt på dagen, ellers er hun i storform.... Hmmmm, hvorfor vil ikke min sove mer om dagen da?

Alexander er våken ca 1-2 time i gangen så har han en dupp på ca 30-60 min slik holder han på hele dagen.
Han legger seg for natten kl 19 og vi står opp en gang mellom 09-11, han får flaske 2-3 ganger iløpet av natta.
Deili rutiner vi har[;)]

Hu pleier å  sove fra 11-16 og er da våken til hu legger seg 19 og står opp 8

Back
Topp