hvor lenge..

Lohne

Forelsket i forumet
...går det mellom matingen, dere som ammer? Her varierer det fra 3 til 7 timer på det lengste. Syns av og til det går litt for lenge, men han protesterer høylytt hvis jeg prøver å mate han hvis han ikke har bedt om det selv...
 
ammer hver  time til annenhver time prøver med flaske, men er ikke alltid like villig til det dessverre. om natten ammer jeg bare en gang heldigvis:)
 
her er det ofte amming, går ca 2 timer mellom hver gang, på kvelden er det oftere, men om natten mye sjeldnere.

her er det også høylytt klaging om jeg prøver når han ikke vil ha.
 
Om dagen går det alt fra 1 til 2 og en halv time. Om natten alt fra 3/4 til 10(!) timer. Her tar han heller ikke flaske, så jeg må alltid være i nærheten når han spiser så hyppig til tider, men jeg skal ikke klage når jeg tidvis får 10 timer sammenhengende søvn!
 
Oi, det var ganske ofte ja! Hadde syntes det var ok med lange intervaller dersom han var litt mer lubben, men.. Jaja, det går seg vel til!
 
2,5-3 timer på dagen, opptil 5-6 timer på natta.. Jeg skulle gjerne sovet lenger i strekk, men ho er lita, så jeg vil uansett gi ho mat på natta + opprettholde melkeproduksjonen.
 
Her går det alt mellom 1 og 3 timer på dagen og 7-9 timer på natta. Ho er god i str så her hadde det ikke vært noe fare om det gikk lengre mellom hver tid på dagen. Må opp en natt i ny og ne å pumpe meg for å opprettholde produksjonen...
 
Får vurdere å pumpe litt på kvelden etter han har lagt seg, så jeg ikke får for lite melk jeg og, selv om det omtrent er mer kjedelig enn å se maling tørke.. Takk for svar. Veldig kjekt å høre hvordan det funker hos dere. Han følger kurven sin, så det er ingen fare.
 
Back
Topp