Hvor lenge

M`sMamma

Forelsket i forumet
sover de små fra dere har lagt de for natten, til de våkner og får mat? Ja, det lurer jeg på i kveld[:D]

Fra 19.00 til 08.00 har det vært i en uke nå [:D]

Han sovner i 19-20 tiden og våkner i 08-10 tiden [:D]

herregud så heldig dere er da [:D]

Her legges han ca 18.30. Da får han uansett ikke mat før etter kl 03. Men det varierer om han sover i strekk eller  våkner litt innimellom. Som regel sover han lenge i strekk, men noen ganger må jeg gi smokk et par ganger.

Får mar klokken 19.30, så er det mat klokken 00-01-tiden, så igjen mellom 03 og 04, så igjen i 7-tide. Før vi står opp ca. 07.30[8|]

Her legger han seg i halv 8 tida, så sover han av og til natta over, men ellers alt mellom 5 og 8. I dag våkna han halv 7, fikk flaske og lå å kosa lamme oss i senga til i 7tida når pappan måtte stå opp for å dra på jobb[:)]

Faktisk denne uken har han blitt lagt klokken 19.00 og har sovet til 06.00,har da fått melk og sovet til 08.00.Vanligvis er vi oppe en gang om natta og spiser.

Her legges hun rundt 18.30-19. Da sover hun til ca 6, får litt MME og sover videre til 8. Har hatt et par dager at hun har sovet over også. Håper det blir flere etter hvert, men skal ikke klage. Har alltid sovet godt på natta, så da har det bare vært opp til meg hvor mange timer søvn jeg vil ha.

20.00 til sirka 08.00

Legges mellom 18.00 og 18.30, våkner 05-06 og da får han en flaske melk (200 ml). Deretter sover vi et par-tre timer til [:)] Jeg har vært heldig, for dette har han gjort i mange mnd....[:)]

ca 20-08.

Kjenner jeg blir ørlite misunnelig når jeg leser om alle disse sovebarna. [8D]

Her legges det ca 18.30. Våkner første gang for pupp rundt klokka 23, deretter pupp igjen ca klokka 3. Ofte blir det enda en tår i 5-6 tiden før vi står opp litt over sju.
Satser på litt mer søvn når hun får smaken på fast føde.

ORIGINAL: piip

Kjenner jeg blir ørlite misunnelig når jeg leser om alle disse sovebarna. [8D]

Her legges det ca 18.30. Våkner første gang for pupp rundt klokka 23, deretter pupp igjen ca klokka 3. Ofte blir det enda en tår i 5-6 tiden før vi står opp litt over sju.
Satser på litt mer søvn når hun får smaken på fast føde.

Må si meg enig her... Mat til ca samme tider her og! Men i natt var det mat bare to ganger, 00.30 og 04.30, så igjen kl 7. Håper det fortsetter sånn, eller at han snart begynner sove rundt! [:D]

Her sovna ho halv åtte.. og våkna igjen litt over åtte... Då er ho våken til ti-halv elleve, og så søve ho til 3-4 før ho får mat! Og så våkna ho igjen ca halv åtte... Då sovna ho ikkje i si eiga seng igjen, men sovna inntil meg i senga vår!

Så eg er mildt sagt misunnelig på alle sovebabyane dokka! :P

Back
Topp