Hvor lenge ventet du og mannen din

Fru Slick Chick

Elsker forumet
Ja.... Hvor lenge ventet du og mannen din før dere flyttet sammen? [:)]

Tre uker[:D] Er ikke gift da...

Hmmm...vi møttes desember 2000 og flyttet sammen i mars 2001....

Før vi kjøpte noe sammen tok det 5 mnd, men vi bodde jo omtrent sammen fra dag 1..
Litt hos meg og litt hos han[:)]

5mnd... Var da 2mnd på vei [8D]

3 dager?
kjente han fra før.. fest på lørdag flyttet inn på tirsdag..
Bodd sammen i 4 år snart. Gift i 1,5 år. et barn og ett på vei

Et halvt år

2 mnd.. hadde ikke tenkt det skulle gå så fort, men jeg flyttet først en ting, så en ting til..og plutselig sa mannen min at: hvorfor flytter du ikke like gjerne inn hit, på ordentlig?? Og da kjente jeg at det føltes jo helt greit ut. :)

Så da gjorde jeg det. Han hadde jo også et stort nybygd hus, og jeg bodde på den tiden hos min tante. Så fristet jo å flytte inn hos han pga det og. ;)

Vi ble sammen september 2005 og flyttet sammen i june 2006 - så ca. 9 mnd[;)] (og vi bor sammen enda)

4 dager [:D] vært sammen i 4 år snart siden

4 mnd, var da  nesten 3 mnd gravid [:-]
Men på en måte bodde vi sammen fra dag 1 da, sov hvertfall aldri aleine lenger,
alltid hos en av oss sammen [:)]

Første gang mannen kom på besøk til meg så dro han aldri hjem igjen.. Det kom bare mer og mer av hans ting snikende inn.
En dag hang det bilde av farmoren hans på kjøkkenet mitt, og da innså jeg at han høyst sannsynlig hadde flyttet inn.

vi ble leie av å bo i bagger og pendle mellom boliger, så flyttet sammen etter 6 mnd...[;)]

ORIGINAL: carca

Tre uker[:D] Er ikke gift da...

Omtrent sånn her også hehe men vi hadde vært gode venner i 6 år og jeg var der hele tiden i perioden før vi ble sammen også hehe

Hehe, trodde vi var tidlig ute jeg, men den gang ei!!
Vi flyttet vel ikke sammen så tidlig, men tilbragte nesten all tid sammen og jeg lå hos ham fra dag 1 ...
Men vi bodde i samme blokk og kjente hverandre 3 år først.
Solgte ikke leiligheten min før etter 1 år da, ren latskap.
Nå er vi gift og venter nr to, hihi!

Han flytta gradevis inn fra vi ble sammen[;)]
Men gikk 2 år før han endra adresse da[8D] for da kjøpte vi hus sammen[:D]

Back
Topp