Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var meget oppløftende å høre!Ble graivd igjen seks uker etter, som anbefalt fra min gyn
For at kroppen og hodet mitt skulle få hente seg inn og normalisere seg.Sa de noe om hvorfor de anbefalte å vente noen måneder? Det pleier vel ikke være det rådet de gir hvis det ikke er noe spesielt. Vi begynte etter første mens.
18 uker. Fikk sjokk på oul...Vi fikk beskjed om å vente en syklus, men ikke noe mer enn det. Hadde dere kommet langt i svangerskapet? Lykke til med oppfølgingstimen, og håper dere får svar på det dere trenger.
Oi. Ja, det var nok et sjokk. Forferdelig opplevelse! Håper det går greit med dere, og at dere blir raskt gravide igjen. Lykke til!18 uker. Fikk sjokk på oul...
Håper på grønt signal til å prøve om ikke så alt for lenge i alle fall
TakkOi. Ja, det var nok et sjokk. Forferdelig opplevelse! Håper det går greit med dere, og at dere blir raskt gravide igjen. Lykke til!
Ja, de vonde datoene er mye enklere å takle med ny graviditet. I høst fant jeg ut at jeg var gravid samme uke som jeg hadde termin med min forrige sa. Det gjorde alt enklere! Dessverre mistet jeg jo nå igjen.Tror de vonde datoene hadde kjentes lettere om vi hadde klart å bli gravid på nytt. Termindato, årsdagen for MA.
Mulig jeg hadde klart å ta opp igjen kontakt med venneparet vårt også?
Gratulerer med ny graviditet! Det er jo heldigvis sjelden det går dårlig flere ganger på rad.Jeg mista på september og er 6 uker på vei med et nytt lite håp imorgen. Jeg er blitt et nervevrak. Gråter hele tiden, og sliter med å ha tro på at det skal gå bra denne gangen. Hjelper ikke at termindatoen til min lille engel begynner å nærme seg heller.. Dette er et uplanlagt svangerskap, hadde egentlig tenkt å vente med prøvinga til hvertfall termindato er overstått. Og helt ærlig tror jeg det for min del hadde vært bedre å vente litt til også, men det er en liten en på vei og jeg skal gjøre alt i min makt for at han (sikker på at det er gutt) skal trives og holde seg i magen til så nært oppunder termin som mulig. Får heldigvis all oppfølging jeg ønsker denne gang, så det er litt betryggende.
Off akkurat samme som skjedde med oss. Et sant mareritt var det!Jeg mistet også i uke 18 i fjor, fant det også ut på OUL... og da anbefalte de å vente en syklus og jeg hvertfall måtte ha sluttet å blø. Men nå skulle vi ha utredning så måtte vente til etter det uansett (3 mnd) og så hadde jeg ikke så lyst til å prøve før vi hadde fått svar på obduksjonen.
Skjønner GODT du vil prøve igjen, følte meg lettere desperat de første to PPene etterpå, men nå har det gått 3-4 PP og er ikke like ille nå heldigvis. Håper det går bra med deg og at det går bra neste gang Får du noe ekstra oppfølging i neste graviditet? Jeg får ekstra UL i uke 12 og 22 hvertfall.