Hvor lenge varte riene deres

Har somregel ring for å høre med føden når jeg har hatt regelmessige rier. De vil vell egentlig at man skal være lengst mulig hjemme, men er jo bare du selv som kan kjenne på hvor mye du tåler og hvor lenge du klarer å slappe av hjemme.

2 dager med vonde vonde kynnere + svake rier.. 4 cm når jeg kom til sykehuset.

Jeg har vært våken I hele natt :-/ starta først med 45 min mellom rom . Så 30 min. Fra 5-6 tiden har det gått I ett med 3-5 min mellomrom. Snakka med føden I sted å sa jeg kunne drøye litt hvis jeg følte det gikk. Trodde disse riene skulle gjøre enda vondere enn det dem gjør, så har ikke dratt inn enda. Hadde 1-2 cm åpning forgje torsdag.

Her gikk vannet så da var det ikke noe å lure på, veldig greit:D Høres ut som at noe er på gang hos deg da, lykke til!!:)

2 timer med rier som ikke var vonde. 3-4 min mellom. Dro inn og etter 1 time var hun født. Ville kanskje reist for en sjekk, var jeg deg!

2 timer med rier som ikke var vonde. 3-4 min mellom. Dro inn og etter 1 time var hun født. Ville kanskje reist for en sjekk, var jeg deg!
Oi! Det var jo ikke galt. Ja vurderer å dra inn for å hvertfall sjekke om det er større åpning I og med at jeg hadde kort livmorhals til å være førstegangs også!

Oi! Det var jo ikke galt. Ja vurderer å dra inn for å hvertfall sjekke om det er større åpning I og med at jeg hadde kort livmorhals til å være førstegangs også!

Trenger ikke å gjøre vondt disse åpningsriene.. Har født tre ganger nå og det har først blitt uutholdelig når jeg nærmet meg full åpning. Og da har vi fått det travelt på vei inn til sykehuset. :p

Sier ikke at det er sånn for deg, men ved regelmessige rier, selv om de ikke er vonde, ville jeg sjekket! :)

Siste fødsel var det 5-7 cm mellom riene.. de var ikke vonde men pustet meg gjennom dem. Kom på sykehuset og hadde 6-7 cm åpning. 2,5 t senere hadde jeg født.. men med første barnet dro jeg til sykehuset tidligere, od den fødselen varte leeeeenge :/

Med første så hadde æ hatt rie i 1t 45min når vi kom på sykehuset, va d mellom 4-5min mellom dem, men ganske onde...skulle egentlig inn bare for sjekk va vi forberedt på så hjem igjen, men hadde full åpning og jordmor så hodet så ble rett inn på fødestue og jenta kom 1t 15min etter vi kom oss inn på fødestua, så hele fødsel va over på 3t 15min ;)

Med første så hadde æ hatt rie i 1t 45min når vi kom på sykehuset, va d mellom 4-5min mellom dem, men ganske onde...skulle egentlig inn bare for sjekk va vi forberedt på så hjem igjen, men hadde full åpning og jordmor så hodet så ble rett inn på fødestue og jenta kom 1t 15min etter vi kom oss inn på fødestua, så hele fødsel va over på 3t 15min ;)
Åååååå. .. jeg vill å ha det sliiikt! Ligger nå her innlagt å riene har dabbet aaav:-(((

Vannet gikk kl 19.30. Inn på sykehuset for rutinesjekk da. Sendt hjem siden riene ikke var startet. Riene startet kl 00.30, og det ble veldig raskt 3/4 minutt imellom de. Var på sykehuset kl 5.45. Kl 6 var det 2cm åpning, og tre timer senere var det 8!!! Vondt var det ;)

Åååååå. .. jeg vill å ha det sliiikt! Ligger nå her innlagt å riene har dabbet aaav:-(((

Va veldig greit, håpe på en ny sånn fødsel løpa den nesta uka...termin 25. ☺
Som æ sa sjøl etter den fødselen at æ skjønte vel ikke at fødselen va igang før den va over... e jo en risiko når d går så fort også, men va heldig å ikke revne, men ble klipt litt og fikk noen sting...

4 timer med rier som varte fra 4-10 min mellomrom!! Selve riene varte i alt fra 20 sek - 1 minutt.. Ringte føden kl. 7 på morningen! Dro hjemmefra 9.30! Da var riene med 3-6 min mellomrom.. Var 4 cm og i aktiv fødsel når de sjekket meg på føden kl . 11.. Da kom riene tettere og sterkere. Fødte kl. 18.25 samme dag:D

Hadde hatt rier i en time når vi kom på sykehuset, og hun ble født 20 min etterpå. Barn nr. 2 :)

Vannet begynnte æ gå, riene starta rett på hvert 2 mon ikke så vondt det første 15 min, men så ble de veldig vonde og ringte føden.
Fikk beskjed om å komme inn siden de to andre fødslene har gått fort. Kom inn på føden halv to og jenta var ute to min etterpå. Så tok 1 t og 15 min fra vannet begynnte å gå og riene kom til hun var ute. En helt forferdelig biltur på 20 min md press rier som kom på sluttenm

Back
Topp