snartmammatilenprins <3
Forelsket i forumet
Før dere dro til føden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Det var jo ikke galt. Ja vurderer å dra inn for å hvertfall sjekke om det er større åpning I og med at jeg hadde kort livmorhals til å være førstegangs også!2 timer med rier som ikke var vonde. 3-4 min mellom. Dro inn og etter 1 time var hun født. Ville kanskje reist for en sjekk, var jeg deg!
Oi! Det var jo ikke galt. Ja vurderer å dra inn for å hvertfall sjekke om det er større åpning I og med at jeg hadde kort livmorhals til å være førstegangs også!
Åååååå. .. jeg vill å ha det sliiikt! Ligger nå her innlagt å riene har dabbet aaav:-(((Med første så hadde æ hatt rie i 1t 45min når vi kom på sykehuset, va d mellom 4-5min mellom dem, men ganske onde...skulle egentlig inn bare for sjekk va vi forberedt på så hjem igjen, men hadde full åpning og jordmor så hodet så ble rett inn på fødestue og jenta kom 1t 15min etter vi kom oss inn på fødestua, så hele fødsel va over på 3t 15min
Åååååå. .. jeg vill å ha det sliiikt! Ligger nå her innlagt å riene har dabbet aaav:-(((