Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halveringstiden er ca 2 til 3 timer men burde ikke ta oftere enn 4 ganger om dagen så altså hver 6.time.
Men om det er smerte eller feber og han kan bruke ibuprofen kan det kanskje være en ide og gi ibux nå så paracet neste gang, da overstiger man ikke anbefalt daglig dose på de
Hvor ofte vi skal ta vet jeg ,,men de varer vel ikke så lenge så derav spm om hvor lenge de vareeSpørs jo på smertene/plagene daved høy feber eller sterke smerter skal man vel ta ny etter 3 timer mens moderat smerte/feber er 6timer.
Min egen erfaring er ca. 4 timer.Hvor ofte vi skal ta vet jeg ,,men de varer vel ikke så lenge så derav spm om hvor lenge de varee
Ok takk for svarMin egen erfaring er ca. 4 timer.
Vel det er såpass individuelt.Hvor ofte vi skal ta vet jeg ,,men de varer vel ikke så lenge så derav spm om hvor lenge de varee
Takk for svarPå mine barn, ca 4 timer.
Tenkte ikke på smertene , var ikke defor jeg spurte.Vel det er såpass individuelt.
Hos meg har paracet generelt minimal effekt og brukes aldri ved smerte, i graviditet mot feber og da er det veldig kortvarig feber.
Man vet heller ikke 100% hvorfor man får en smertestillende effekt av de som gjør det ekstra vanskelig for noen å si hvor lenge de har effekt.
Generelt sies det at de skal ha effekt i 6 timer men man vet aldri.
Det man vet er at de skal ha full effekt etter 30 min - 1 time.
Så med andre ord må du heller se ann når den som tar får smerte/feber igjen og heller passe på å ikke overstige anbefalt dagligdose
Hvor ofte vi skal ta vet jeg ,,men de varer vel ikke så lenge så derav spm om hvor lenge de varee