Hvor lenge varer ømme pupper?

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Selv om dette er tredje gangen for meg, så husker jeg ikke dette helt..

Er 7+5 i dag, og puppene har vokst mye og de er fortsatt ømme....

Hvordan er det med dere som er litt lengre frem i løypa?
 
Puppene kan nok vokse litt i rykk og napp.. Først en del nå i første trimester så roe seg i andre også vokse mer igjen i tredje trimester. Hvor øm de er varierer nok fra dag til dag eller uke til uke :)
 
Jeg har faktisk ikke hatt så veldig ømme pupper i det hele tatt. Kjenner jo at det stikker i de litt innimellom, og de har vokst litt, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Dette er vel også noe som varierer fra person til person tenker jeg, slik som alle andre symptomer? :)
 
Her ble de ikke ømme før i uke 8+?, og nå er de vonde 9+4 ;p
Forrige gang var de ømme før positiv test og det varte vel til i uke 11/12 :)
 
For min del roet det seg rundt uke 9, eller så har jeg bare blitt immun mot følelsen ;)
 
Jeg har faktisk ikke hatt så veldig ømme pupper i det hele tatt. Kjenner jo at det stikker i de litt innimellom, og de har vokst litt, men ikke så mye som jeg hadde trodd. Dette er vel også noe som varierer fra person til person tenker jeg, slik som alle andre symptomer? :)

Samme her. Jeg har litt stikking og kløe i/på puppene i perioder, men de er ikke så veldig ømme. Men jeg merker dem ekstra godt på kvelden, da må jeg noen ganger ta på en bh når jeg skal sove slik at de holder seg litt mer på en plass. Tror det er veldig individuelt:) Nå er jeg bare 6+2 så det kan jo godt være de plutselig blir veldig ømme ;) Av symptomer så er trøtthet og seriøse humørsvigninger det mest fremtredende. Var veldig uggen rundt uke 4-5, men det har vært borte noen dager. Men, i dag er jeg uggen igjen. De sier jo at ingen svangerskap er like så da er det vel naturlig at det gjelder symptomer også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
At puppene ble ømme var mitt første tegn, tok test i uke 5. I begynnelsen var de så vonde at jeg ble sinna bare typen kom så vidt borti de hihi. Er nå i uke 10 og ømheten er litt mindre nå. Har gått opp to bh str så er livredd for hvordan dette skal gå hadde 85D og har gått til 80F!! Iiiiik


Sent from my iPhone using BV Forum
 
At puppene ble ømme var mitt første tegn, tok test i uke 5. I begynnelsen var de så vonde at jeg ble sinna bare typen kom så vidt borti de hihi. Er nå i uke 10 og ømheten er litt mindre nå. Har gått opp to bh str så er livredd for hvordan dette skal gå hadde 85D og har gått til 80F!! Iiiiik


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor kjøper du Bher da? :p
 
Her er det litt av og på, men nå er jeg noe kortere enn dere og da :)
 
Jeg har hatt det vær dag siden uke 4-5, noen dager værre en andre. Gjør skikkelig vondt å ta av bh'en om kvelden!! Med unntak av i går....da var jeg plutselig fullstendig symptomfri, men er like ille i dag. Lurer på hvor lenge det varer.
 
På en undertøyskjede som heter Chance:) helt topp, de måler og fikser perfekt fit :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Funker det over nette? har ikke noe slikt her..
 
Føler ikke at det blir noe bedre enda, men. :) Går seg til. Når jeg småløper ned trappa er det skikkelig ille *gliiis*. Men er veldig glad for symptomene altså.
 
Uke 10 og puppene er skikkelig ømme. Håper det roer seg snart;)
 
Er 10+5 i dag og det er fremdeles like ømt. Kom i uke 5. Men er i grunn glad for symptomene:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg ble først øm i brystvortene. Det kom vel rundt uke 6. Fra uke sju har det vært mer selve brystene som er vonde. De har vokst bittelitt men ikke så mye så venter fortsatt i spenning på det. Håper da at de kommer til å vokse endel etterhvert :p
 
Her er brystene mega ømme, men ikke så ille som da jeg oppdaget at jeg var gravid. Her må det soves med BH, og en stund måtte jeg til og med dusje med den, men bedre nå, men fremdeles veldig ømme og kløe og stikkinger i brystvortene.
 
Her er brystene mega ømme, men ikke så ille som da jeg oppdaget at jeg var gravid. Her må det soves med BH, og en stund måtte jeg til og med dusje med den, men bedre nå, men fremdeles veldig ømme og kløe og stikkinger i brystvortene.

Jøss det caf jo ekstremt! Ikke så ille her enda


Sent from my iPhone using BV Forum
 
11 uker og fortsatt ømme :) var direkte vonde i uke 7-9 da :p
 
Back
Topp