Barselkvinner ligger stadig kortere på barsel/barselhotell etter fødselen. Så hva er vanlig nå? Svar gjerne i pollen og utdyp i kommentar. Flere svaralternativer er mulig for de som har født flere ganger.
Fikk partneren din være sammen med deg, eller måtte h*n hjem? Hvor raskt da i så fall? Er du/dere fornøyd med oppholdet på barsel? Skulle du/dere ønske dere kunne være kortere/lengre?
Fikk partneren din være sammen med deg, eller måtte h*n hjem? Hvor raskt da i så fall? Er du/dere fornøyd med oppholdet på barsel? Skulle du/dere ønske dere kunne være kortere/lengre?
Jeg var veldig fornøyd med oppholdet mitt der den gangen, og 3 dager var passe lenge. Spent på hvordan det blir når lillebror kommer i mai. Men tror jeg nok at jeg vil hjem litt tidligere nå andre gangen om fødsel er ukomplisert 

dro tidlig fordi jeg delte rom, og da slapper jeg ikke godt av og det var lite hjelp å få fra de ansatte. Babyen skreik mye. Og det var corona med besøkstid bare 17-20, altså akkurat de timene som det andre barnet vårt var hjemme des bhg og trengte pappaen sin.