Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Møttes i Mai 2011, ble sammen Juni 2011, og i november 2011 ble jeg gravid med første (fødte august 2012). Har kjent han siden vi var 3-4 år da vår besteforeldre har hytte på samme sted og vi lekte mye sammen da vi var små Hadde et lite opphold i ungdomstiden før vi møttes igjen på byen Venter nr 2 nå i September, gifter oss i November og har været sammen i over 5 år
Ei venninne prøvde å spleise oss, det var bare awkward og det skjedde ikke noe mer.
Men så møttes vi igjen noen måneder senere, på en fest hos en felles bekjent.
Ble sammen etter 2 uker (20. september), forlovet oss etter 3 mnd (20. desember) og giftet oss etter 8 mnd (30. mai).
Poden kom da vi nesten hadde vært sammen i 3 år (20. august)
Om 9 dager har vi vært sammen i 5 år, og venter nr 2 i månedskiftet oktober/november
Møtte mannen på gruppechat på msn, jeg var 18 og han 20. Vi bodde i samme by og bestemte oss for å møtes etter to-tre mnd med online chat. Ble sammen etter noen uker, fylte da 19. Vi var sammen nesten 5 år før vi fikk barnet. Har nå vært sammen i 5 år og 5 mnd
Vi møttes på et utested, og hadde en del felles kjente, blant annet venninna mi som jeg var ute sammen med. Det gikk ikke lang tid før vi var et par, og etter halvannet/nesten to år flyttet vi sammen "på ordentlig" (hadde da i praksis bodd sammen et år allerede) og startet prøving. Det tok et år, da, nå har vi vært sammen i fem år og har ei på 1,5.
Vi var venner i ungdomstiden, mistet kontakten i noen år. Snakket en del på face en stund, møttes igjen ute på byen og etter det har vi vært sammen Og 11 mnd etterpå ble jeg gravid med eldste.
Vi er high school sweethearts men med et par års på hver sin kant i verden, traff hverandre igjen to år siden, flyttet sammen etter to mnd og ble gravide et lite år etter. Ment to be *hjerte hjerte kliss kliss*