Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eh.. et år kanskje? Det viktigste er jo at ting funker og at man kjenner hverandre litt før man flytter sammen mener jeg da. Har veninner som har flyttet sammen med kjæresten etter uker/par månder og de forholdene har aldri vart..
Flyttet sammen etter 5-6 mnd, har vært sammen i 7ish år, er gift, har en sønn og livet er strålende Det er noe man skal kjenne på selv tenker jeg, og ikke bry seg hva andre tenker. Om man ønsker å flytte sammen så gjør man det!
Ble sammen i juni i 2012, var hos han hver dag fra september til oktober, og flyttet offisielt inn i oktober. Og der har jeg bodd siden Flyttet inn i vår helt egen leilighet påska 2013
Gjør det dere føler er rett jeg har kun vært samboer 1 gang og det var med faren til eldste. Vi var sammen i ca 1 år før vi flytta sammen og var samboere i 5 år og sammen i 6
Ble offisielt sammen etter å ha datet 7mnd, lillebror ble lagd 1mnd etter det ble offisielt, en mnd etter det igjen flytta vi sammen offisielt og 4mnd etter det igjen tok vi over huset vårt ;-)
ingen som har sagt noe til oss om det hvertfall, og ikke hadde det vel spilt noen rolle heller.
men som andre sier, så spiller jo selvfølgelig alder o.l en rolle. f.eks bodde jo vi hos hverandre noen mnd uoffisielt på forhånd, men siden jeg skulle flytte og måtte leie noe annet, begge er voksne, jeg hadde en sønn og typen bare hadde ei lita leilighet ble det naturlig for oss å bare flytte sammen, for å spare utgifter rett og slett og
Et par uker. Begge 2 var på jakt etter leilighet, så når det kom en til leie så flytta vi sammen. Ble gravid etter bare 2 mnd sammen. Nå har vi vært sammen i snart 8 år
3,5 år før vi flytta sammen, men det var pga at jeg studerte utenlands og han jobba. Nå har vi vært sammen i snart 12 år og giftet oss for noen måneder siden. To barn har vi også.