Hvor lenge var dere sammen før dere ble samboere?

ca 2 måneder tror jeg... hvis det tok så lang tid :P
Har nå vært sammen (og bodd sammen) i over 10 år.

Hm, husker ikke helt nøyaktig noen av oss...haha:P
Det var under året iallefall,etter 9-10mnd gjerne...

Eh.. et år kanskje? Det viktigste er jo at ting funker og at man kjenner hverandre litt før man flytter sammen mener jeg da. Har veninner som har flyttet sammen med kjæresten etter uker/par månder og de forholdene har aldri vart..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi bodde mer eller mindre sammen fra dag 1:p
Men vi var "godt voksne" når vi møttes, og det var ganske naturlig for oss:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Flyttet sammen etter 5-6 mnd, har vært sammen i 7ish år, er gift, har en sønn og livet er strålende:) Det er noe man skal kjenne på selv tenker jeg, og ikke bry seg hva andre tenker. Om man ønsker å flytte sammen så gjør man det! :):)

Sent from my iPad using BV Forum

Ble sammen i juni i 2012, var hos han hver dag fra september til oktober, og flyttet offisielt inn i oktober. Og der har jeg bodd siden ;) Flyttet inn i vår helt egen leilighet påska 2013 :)

For oss var det riktig etter halvannet år, men det må da være opptil hvert enkelt par det. Det er deres sak og ingen andres :)

Vi ble samboere etter et par måneder, kjøpe hus sammen etter ca 6 mnd. Ikke hør på hva "alle andre" mener, gjør det som føles rett for dere:)

♡appen♡

Gjør det dere føler er rett :) jeg har kun vært samboer 1 gang og det var med faren til eldste. Vi var sammen i ca 1 år før vi flytta sammen og var samboere i 5 år og sammen i 6 :)

Ble offisielt sammen etter å ha datet 7mnd, lillebror ble lagd 1mnd etter det ble offisielt, en mnd etter det igjen flytta vi sammen offisielt og 4mnd etter det igjen tok vi over huset vårt ;-)
ingen som har sagt noe til oss om det hvertfall, og ikke hadde det vel spilt noen rolle heller.
men som andre sier, så spiller jo selvfølgelig alder o.l en rolle. f.eks bodde jo vi hos hverandre noen mnd uoffisielt på forhånd, men siden jeg skulle flytte og måtte leie noe annet, begge er voksne, jeg hadde en sønn og typen bare hadde ei lita leilighet ble det naturlig for oss å bare flytte sammen, for å spare utgifter rett og slett og :-)

Ca 1 år.

Bodde sammen omtrent fra dag 1.

Sent from my iPhone using BV Forum

Et par uker. Begge 2 var på jakt etter leilighet, så når det kom en til leie så flytta vi sammen. Ble gravid etter bare 2 mnd sammen. Nå har vi vært sammen i snart 8 år :)

Sent from my iPhone using BV Forum

3,5 år før vi flytta sammen, men det var pga at jeg studerte utenlands og han jobba. Nå har vi vært sammen i snart 12 år og giftet oss for noen måneder siden. To barn har vi også.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp