Hvor lenge til permisjon og hva gleder du deg mest til?

Bryggerijenta

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
7 dager igjen på jobb før permisjon nå og kjenner det skal bli så godt! Gleder meg rett og slett til å få slappet litt av og gjort alt klart av fødebag og babyutstyr! Hva med dere?

Siste dag i dag, men vært sykemeldt siden påske. Permisjonen begynner egentlig på søndag da, men fri denne langhelga!!:)
Mye bedre å være i permisjon enn å være sykemeldt:-p

Jobb fredag og mandag, så permisjon! :D
Er ferdig med alt baby relatert, så skal bare pusle med småting i huset (vaske litt og rydde litt) og ellers bare ruge :P

Har siste dag på jobb 31. Mai:wacky: Føles lenge til nå. Føler meg så sinnsykt tung i magen. Jobber i bhg og det merkes. Men jeg skal nok holde ut.:happy: Gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet! Nå er jeg så innmari lei.

Har siste dag på jobb 31. Mai:wacky: Føles lenge til nå. Føler meg så sinnsykt tung i magen. Jobber i bhg og det merkes. Men jeg skal nok holde ut.:happy: Gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet! Nå er jeg så innmari lei.
Wow sikkert tungt å jobbe i bhg Ja! Eg har kontorjobb så kan styre dagane sjøl, ellers hadde det vore tungt! Går fort til 31.mai no då! Flink som står på [emoji122][emoji122]

Jobb fredag og mandag, så permisjon! :D
Er ferdig med alt baby relatert, så skal bare pusle med småting i huset (vaske litt og rydde litt) og ellers bare ruge :P
Deilig! Føle eg har altfor mykje på lista som ikkje har blitt gjort.. Men har mye klart etter storebror på 19 mnd så er bare å finne der frem egentlig .. :)

Permisjon starter 22. mai egentlig, men jeg har valgt å ta ut feriedager fremover (6 stk) for å få litt ekstra fri. Jeg skal antageligvis settes igang litt før termin, så greit å hvile litt ekstra. Særlig siden jeg hadde ferie til gode fra i fjor. :p

Skal ordne og fikse litt her hjemme, i alle fall så mye som kroppen tillater, og ellers gleder jeg meg til masse strikketid. Blir litt rart å venne hodet av tanken på jobb da, føler nesten jeg skulker nå liksom. :hilarious:

Jeg begynte på permisjon idag, men har vært sykemeldt i endel uker nå... men har vært elendig på å benytte tia riktig, så prøver nå å bare lade opp og strikke litt de timene jeg har uten barna...

Permisjonen starter 26.mai, men har vert sykemeldt siden september pga hyperemesis og komplikasjoner for min del, så blir ikke den helt store forandringen sånn sett. Utenom at fødselen nærmer seg enda mer og ventetiden blir kortere :p :)
Blir mest sannsynlig satt i gang rundt termin om han ikke har kommet av seg selv, pga min allmenntilstand og psyke.
Har fått gjort klart det meste, så er ikke mye som gjenstår. Utenom fødebag til meg og far, lille har jeg pakket til alt :) <3 har født før termin de to andre gangene, så Håååper han her også vil komme frivillig før/til termin. Vil helst unngå igangsetting :)

Hjemmeværende på andre året med jenta mi så får ikke gå ut i permisjon:( Her blir det full rulle frem til fødsel + etter fødsel og frem til bhg start...:nailbiting:

4 lange uker igjen til permisjon.. Er helt grusomt å være sist i terminklubben å se hvor nærme dere andre er :P

Å gå ut i permisjon utgjør ikke den store forskjellen for meg, jeg er fult sykemeldt frem til permisjonen starter, og regner ikke med formen stiger før baby er ute, så da blir dagene de samme i permisjonen som de er når jeg er sykemeldt..

4 lange uker igjen til permisjon.. Er helt grusomt å være sist i terminklubben å se hvor nærme dere andre er :p

Å gå ut i permisjon utgjør ikke den store forskjellen for meg, jeg er fult sykemeldt frem til permisjonen starter, og regner ikke med formen stiger før baby er ute, så da blir dagene de samme i permisjonen som de er når jeg er sykemeldt..
Fire uker igjen her også - det føles leeenge! Er ikke særlig motivert for jobb nå. Vil være hjemme og strikke og ruge...

En dag igjen på jobb [emoji33] men nå føler jeg meg faktisk klar for permisjon, arbeidsoppgaver gitt videre og begynner å bli tung og litt hoven i bena. Blir greit å få tid til å vaske og sortere klær, sette opp seng osv [emoji4] gleder meg mest til å kunne ligge litt på sofaen midt på dagen, hjemme alene [emoji28] og kanskje ta en liten shoppingrunde eller to [emoji4]

32 dager igjen til termin. Hvis jeg får litt tid i permisjon før jeg føder, så har jeg lyst til å ta en tur i svømmehallen, gå turer og gjøre husarbeid, og pakke fødebagen. Men det spørs hvor mye jeg orker, da.

Jeg har permisjon fra 13. juni, men har vært 100% sykemeldt siden første halvdel av april. Så tida går så sakte og jeg er for sliten og har for mye vondt til å komme meg noe sted eller gjøre noe.

Så det jeg ser frem til er å bli ferdig med graviditeten. Ikke til selve fødselen (hadde en forferdelig fødsel sist) men til den er ferdig og babyen er i armene mine :) ❤️

Frustrerende at det kan være mer enn to mnd igjen...

Min permisjon starter i morgen [emoji846] jeg har vært sykmeldt hele veien[emoji853] så vil nok ikke føles noe annerledes. Gleder meg over at det er skritt nærmer fødsel :-)

Kan jobbe fram til neste søndag, men har kun att 13 timar på mandag[emoji106] det eg gleda meg mest til er å sleppe å styre med å ordne barnevakt![emoji28]

Jeg hadde siste dag på jobb i går. Det føles utrolig deilig! Til uka skal jeg få pedikyr, og utover det skal jeg bare slappe av og få unna de siste forberedelsene før lillesøster kommer. Prøver å legge så lite planer som mulig utover det å spare krefter :)

Back
Topp