7 dager igjen på jobb før permisjon nå og kjenner det skal bli så godt! Gleder meg rett og slett til å få slappet litt av og gjort alt klart av fødebag og babyutstyr! Hva med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow sikkert tungt å jobbe i bhg Ja! Eg har kontorjobb så kan styre dagane sjøl, ellers hadde det vore tungt! Går fort til 31.mai no då! Flink som står på [emoji122][emoji122]Har siste dag på jobb 31. Mai Føles lenge til nå. Føler meg så sinnsykt tung i magen. Jobber i bhg og det merkes. Men jeg skal nok holde ut. Gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet! Nå er jeg så innmari lei.
Ja permisjon er permisjon!Siste dag i dag, men vært sykemeldt siden påske. Permisjonen begynner egentlig på søndag da, men fri denne langhelga!!
Mye bedre å være i permisjon enn å være sykemeldt
Deilig! Føle eg har altfor mykje på lista som ikkje har blitt gjort.. Men har mye klart etter storebror på 19 mnd så er bare å finne der frem egentlig ..Jobb fredag og mandag, så permisjon!
Er ferdig med alt baby relatert, så skal bare pusle med småting i huset (vaske litt og rydde litt) og ellers bare ruge
Fire uker igjen her også - det føles leeenge! Er ikke særlig motivert for jobb nå. Vil være hjemme og strikke og ruge...4 lange uker igjen til permisjon.. Er helt grusomt å være sist i terminklubben å se hvor nærme dere andre er
Å gå ut i permisjon utgjør ikke den store forskjellen for meg, jeg er fult sykemeldt frem til permisjonen starter, og regner ikke med formen stiger før baby er ute, så da blir dagene de samme i permisjonen som de er når jeg er sykemeldt..