Hvor lenge tester/testet dere?

Jeg kjøpte en pakke med 10 strimmeltester og en pakke med to digitale fordi jeg regnet med at det ville ta litt tid før spiren satt. Forrige tok 6 måneder, denne satt på første forsøk:hilarious: Tok en strimmeltest og en digital, det holder for meg. Resten gir jeg vekk til en venninne som skal prøve på nummer to om en stund.
 
Jeg hadde bestilt drøssevis med strimmeltester før jeg fikk positiv test. Så jeg tar 1-2 per dag, gøy å se på døgnvariasjonen - jeg får ofte sterkere tester på ettermiddagen. Skal kjøpe ny digital, vil ha 2-3 og 3+ på den før jeg slutter å teste:happy: vet ikke helt når jeg kan teste neste gang, fikk 1-2 for to dager siden. Noen med erfaringer på det?
 
Tenker ikke å teste mer. Testet 1-2 på IKM. Det får holde tenker jeg:happy:
 
Har ikke flere tester igjen, men har litt lyst til å kjøpe en digital litt senere for å få 3+. Samtidig så ser jeg at så mange på forumet fortsetter å teste, og begynner å bekymre seg før stigning osv, og det tenker jeg er unødvendig å utsette meg selv for :hilarious: Så får se om jeg kjøper en test til
 
Har testet med to strimler og to digitale (siste for å se økning til 2-3). Har lyst til å ta en til digital denne uken for å se om jeg får 3+, men sambo mener vi er ferdige nå :hilarious:
 
Jeg kjøpte en pakke med 10 strimmeltester og en pakke med to digitale fordi jeg regnet med at det ville ta litt tid før spiren satt. Forrige tok 6 måneder, denne satt på første forsøk:hilarious: Tok en strimmeltest og en digital, det holder for meg. Resten gir jeg vekk til en venninne som skal prøve på nummer to om en stund.
Det er hyggelig å kunne gi bort til en venninne da :D
 
Jeg hadde bestilt drøssevis med strimmeltester før jeg fikk positiv test. Så jeg tar 1-2 per dag, gøy å se på døgnvariasjonen - jeg får ofte sterkere tester på ettermiddagen. Skal kjøpe ny digital, vil ha 2-3 og 3+ på den før jeg slutter å teste:happy: vet ikke helt når jeg kan teste neste gang, fikk 1-2 for to dager siden. Noen med erfaringer på det?

Denne uoffisielle undersøkelsen gjorde vi i den forrige termingruppa mi ;)
https://forum.babyverden.no/threads/clearblue-digital-med-ukesindikator.1861334/
 
Tok en vanlig clearblue på ikm som var veldig positiv. Deretter en strimmeltest på 5+0
bare for gøy som var så kjapp og sterk som det går. Så da gidder jeg ikke no mer testing. Tar ikke digital. Så unødvendig dyrt.
 
Jeg måtte teste igjen i dag etter jobb, 5+4 :shy:
 

Vedlegg

  • 4F43FCC7-3A61-4CE8-AC62-5C0D206D870F.jpeg
    4F43FCC7-3A61-4CE8-AC62-5C0D206D870F.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 22
Ble litt overrasket over at den var sterkere enn kontrollstreken så sent på dagen også :woot:

Tja, jeg husker fra sist, og denne gangen, at jeg ofte får sterkere streker på kvelden. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje produksjonen svinger litt i løpet av døgnet?
 
Back
Topp