Hvor lenge tester dere etter å ha fått positiv test?

Junimamma<3

Blir kjent med forumet
Jeg tok veldig mange tester dagene etter jeg testet svakt positivt 3+3. Tok min siste test da jeg var 4+3. Nå er jeg 5+0 og kjenner det klør etter å teste igjen. Bare for å bekrefte at jeg fortsatt ER gravid[emoji85] føler meg paranoid og over gjennomsnittet engstelig[emoji28][emoji85] trenger liksom den bekreftelsen på at alt går rette veien. Når slutter dere å teste? Noen som fortsatt tar tester?
 
Slutta når testene var brukt opp. Hadde ikke så mange, så det gikk fort.:)
 
Har en til jeg tenker å ta i morgen, da 5+0. Og det er vel kun fordi jeg er testoman.. Hadde jeg giddet ta meg råd hadde jeg sikkert testet en gang i uka frem til TUL bare for å få det bekrefta, haha[emoji23] Er ikke helt bra det heller, åpner jo for tolking av resultatet sett mot tidligere osv, blir litt gal av det selv i alle fall..[emoji85]
 
Jeg trodde jeg var ferdig 5+0, men jammenimeg ble det ikke en i dag på 5+3 også...
 
Tok siste i går 5+5 som viste 3+. Da er liksom jeg ferdig hehe
 
Jeg har en haug liggende.. Så tester sånn inne i mellom. Venter på den berømte 3+. Har ikke turt å ta digitalt etter at jeg fikk 2-3 for en uke siden. Den burde da egentlig ha vist 3+. Skal se om jeg får mot i løpet av uken.
 
Testet med de to siste strimlene jeg hadde i dag, klart positivt 4+5. Blir å ta en test til neste uke da jeg skal overraske mannen som kommer hjem [emoji6]
 
Testet bare dagen etter første positive test, siden den første var så svak. Har et par til liggende men ser ikke poenget i å bruke de når jeg vet hva svaret er
 
Back
Topp