Hvor lenge sprayet dere?

Truddelutt'n

Gift med forumet
Jeg begynte å tenke litt på stimuleringsplanen min nå... og lurte på om det kan stemme at jeg skal spraye fra 5 september og starte med sprøyte 24 september sånn tidsmessig? Er det ikke lenge å spraye før sprøytestart?? Eller har det kanskje ikke noe å si hvor lenge en sprayer i forkant? :) :)

Sent from my SM-P600 using BV Forum mobile app

Som jeg fikk med meg så har det ikke noe å si hvor lenge man sprayer så lenge man er nedregulert. Man kan liksom ikke bli FOR nedregulert, så da legger de sikkert bare opp løpet så de er sikre på at du er klar når de har planlagt resten av løpet:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har nok ikke noe å si hvor lenge du sprayer nei, jeg brukte spray i fem og seks uker tror jeg det var. (Lenge siden nå, men er helt sikker på fem uker)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har ikke erfaring med spray, men det skal være minst 2 uker. De tar en ul før du begynner med sprøyter for å se om du er nedregulert :-)
Det er ikke så lenge igjen, det blir spennende!! :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg hadde faktisk nesten fire ukers nedregulering før jeg fikk begynne med sprøytene på det forsøket som var vellykket. Ikke noe problem med tre uker slik tilfellet blir for deg. Det er helt normalt og er nok lagt opp slik at det skal passe inn i klinikkens timeplan. Lykke til med spraystart om én uke! :)

Er normalt å starte med sprayen 2-3 uker før sprøytestart. I hvertdall er det det de har gjort på meg, sist gang sprayet jeg 4 uker for å få det til å passe med jobb. Og som Starbucks sier så har det ingen betydning hvor lenge du sprayer, du er uansett i kjemisk overgangs alder ;)

Masse lykke til :)

Det høres helt riktig ut:-) jeg har sprayet alt fra 2 til 6 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg sprayet i nesten 3 uker. Står 2-3 uker i papirene mine. For oss på klinikk hausken er det ingen ultralyd før sprøytestart så lenge en har hatt blødning etter spraystart..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar jenter <3 da senker jeg skuldre og inntar hvilepulsen og "ønsker" den midlertidige overgangsalderen hjertelig velkommen ;) ;) ;) hohohoho.... jeg skal visst ikke ha noe UL før sprøytestart men som mklu83 skriver så skal jeg ha hatt en menslignende blødning før sprøytestart :) åååå jeg gleder meg nå :D

Takk for svar jenter <3 da senker jeg skuldre og inntar hvilepulsen og "ønsker" den midlertidige overgangsalderen hjertelig velkommen ;) ;) ;) hohohoho.... jeg skal visst ikke ha noe UL før sprøytestart men som mklu83 skriver så skal jeg ha hatt en menslignende blødning før sprøytestart :) åååå jeg gleder meg nå :D

Dette blir så braaa!!! Endelig er det igang!:):)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg var nedregulering nesten ett år før forsøk denne gangen som jeg ble gravid! Dette fordi tilsvarende medisin brukes som behandling for endometriose! Så lang nedregulering er hvertfall ingen ulempe

Jeg var nedregulering nesten ett år før forsøk denne gangen som jeg ble gravid! Dette fordi tilsvarende medisin brukes som behandling for endometriose! Så lang nedregulering er hvertfall ingen ulempe

Spennende! Virker nesesprayen på sinnsyke mens-smerter også?

(Helt ny her og venter på samtale til ass. befruktning. Skal først sjekkes om jeg har endometriose).

Drømmer om små føtter som tripper lett over gulvet en søndag morgen og hopper i senga for å vekke oss <3

Spennende! Virker nesesprayen på sinnsyke mens-smerter også?

(Helt ny her og venter på samtale til ass. befruktning. Skal først sjekkes om jeg har endometriose).

Drømmer om små føtter som tripper lett over gulvet en søndag morgen og hopper i senga for å vekke oss <3
Nesesprayen Synarela kan også brukes som endometriosebehandling ja.. Men man må nok bruke den lengre enn den perioden man sprader før IVF for å få effekten. Den setter deg i en kunstig overgangsalderen. Håper du ikke har endometriose, det er ikke så stas i grunn .. Lykke til med utredning hvertfall :)

Og dere som sprayet, det står i pakningsvedlegget at nesen måtte pusses/rengjøres på en måte, men, er det veldig viktig??

Og dere som sprayet, det står i pakningsvedlegget at nesen måtte pusses/rengjøres på en måte, men, er det veldig viktig??

Jeg glemte det et par ganger. Men det er bare å snyte seg. Trenger ikke spyle den ren, hehe:)

Oki then I Will snyt my nose when possible :D

Yes, you do that:) Keep your nose clean as a whistle;)
:D hihi :):) hmmm, lurer på en ting til, er så redd for at noe skal gjøres feil .. når jeg har sprayet tar det ikke så veldig lang tid før jeg kjenner baki ganen smaken av sprayen... er dette normalt??

:D hihi :):) hmmm, lurer på en ting til, er så redd for at noe skal gjøres feil .. når jeg har sprayet tar det ikke så veldig lang tid før jeg kjenner baki ganen smaken av sprayen... er dette normalt??
Helt normalt:) Bedre at det går bakover i halsen enn ut nesa. Så lenge det trekkes opp via slimhinne:) Smaker forøvrig helt jævlig...:):)

Back
Topp