hvor lenge sover nurka deres

shiby

Forumet er livet
fra dere legger dem om kvelden til di står opp om morningen?

markus sovner ikke før i 11 tiden om kvelden [:'(]

men han sover i 12 timer.. så det er ikke morgen her i heimen før i 11 tiden [8D][:D]

ellers har han noen små hviler på dagen.. 20minutters hviler, 2-3 ganger på dagen/kvelden..

men viss vi er ute og han ligger i vogna, kan han sove opptil 2 timer..

Sover fra 19-08 også mat, så sover han til ca 10

Så inkl en liten frokost, så sover han 15 timer!

Sara ville heller ikke sove før klokka var mellom 10 og tolv, men nå har vi begynt å legge henne klokka 8. Den første dagen var hun lite fornøyd med det, men nå går det greit. Hun sover helt til pappaens vekkeklokke ringer klokka 6.30. Trur hun hadde sovet lengre om ikke det var for den jævla klokka [:@]
På formiddagen når hun sover ute i vogna sover hun gjerne 2-3 timer [:)]

Jonas legger seg 19 og da er det natt til enten 7 eller 10.. (han våkner 23, 04 og 07 for mat, noen ganger vil han stå opp etter morgenmåltidet og andre ganger sover han videre til 10) [;)]

ORIGINAL: Mochicka™

Woow, flinke even!! Det kan jeg drømme lenge om..Thea legger seg 20.00, får mat 1-2 ganger om natta og er klar for å stå opp kl 08.00. Mammsen er da veldig trøøøøøøøtt!! ZZzzzZZZzZ

ORIGINAL: *lykkelita*

ORIGINAL: Mochicka™

Woow, flinke even!! Det kan jeg drømme lenge om..Thea legger seg 20.00, får mat 1-2 ganger om natta og er klar for å stå opp kl 08.00. Mammsen er da veldig trøøøøøøøtt!! ZZzzzZZZzZ

Han får lære henne noen triks i jula[:D]

Her sovner hun rundt ni-ti og så står vi opp rundt ni. Pleier å få pupp rundt kl05, synes det er helt ok [;)]

legger seg 20.00 sover til 09.00 så det er jo 13 timer i strekk.
14 timer uten mat... synes det er så lenge.. men han vil det så...
sover ca en time mellom hvert måltid på dagen.

fra 22-08 mat x2/3  på dagen fra 20 min til 1 time mellom måltidene.

Her kommer det veldig an på.
Som regel sovner hun for kvelden avhengig av hvor mye hun har sovet på dagen.

Hun kan sovne mellom 19 og 24, og sover da til 9-11.
Mat hver 3-4 time somregel..
Men det synes jeg bare er kos, merker ikke så mye av det egentlig,
vi sovner begge to[:D]

Blir lagt ca 20.00 (med en halvtime til eller fra innimellom) og sover til alt fra 7 - 9. Men stort sett er hu våken rundt halv åtte - åtte.
Da syns jeg det er veldig greit å stå opp.
På dagen sover hun 1 - 2 timer for hver 2. time hu er våken.

Sover fra ca kl 20:00 til 06:30:)   Tar en dupp på ca 1,5t kl 08:00 og ca 3 dupper til i løpet av dagen

aner ikke jeg,det er sånn opp og ned..Legger seg ved19-20 om kveldene står opp igjen 07-08,så er hun våken ei lita stund.tar seg en blund ved 09 tida,da sover hun en halvtimestid.Så legger hun seg i 12 tida og sover gjerne i 4 timer,så er hun våken til hun legger seg,kan hende hun tar en litan blund på kvelden også

Back
Topp