Hvor lenge sov dere idag ?

Chinchilla

Forumet er livet
Her våknet lillegutt kl 5 men klarte å fra det litt ut. Han sovnet en liten halvtime igjen og så sto vi opp kl 0540. Vi pleier å være oppe kl 6 så det var jo ikke ille:) Storesøster sov nesten til 8. Hvordan gikk det med deres barn? Ble det noe ekstra søvn i natt?

Siden morgenfuglen vår (storesøstra) var bort på overnatting, så fikk lillebror sove i fred og ro, og da sov han jammen meg til 0830 ny tid! [:D] Vanligvis så er det morgen 0600 her, så det var luksus!

Lillesnuppa begynte å styre i senga kl 7 [&:] 
Hun er ALDRI oppe så tidlig oppe ellers..må vekke henne kl 8 for å få henne i barnehagen..
Hun sovna igjen og litt før kl 9,våkna jeg av at hun kasta opp i senga si [&:]

Jeg har en gutt som vanligvis sover fra 20-8.

I går, derimot.. Ble han trøtt klokken 18:30. Jeg tenkte at dette kunne jo bli en morsom søndags morgen, men ja.. Jeg la han da han var trøtt, og han sov til klokka 8! Ny tid! DET var herlig. [:)]

Her våkna minsten kvart over 6. Hadde nok våknet tidligere hadde det ikke vært for at han er syk og har vært mye våken i natt[&o] Vanligvis starter morgenen vår kvart på sju-sju.

kl.6[:-] Så det var fryktelig tidelig synst eg![8D] Lenge siden vi har stått opp sååå tidelig[X(][:)] 

ORIGINAL: mamma til leah

kl.6[:-] Så det var fryktelig tidelig synst eg![8D] Lenge siden vi har stått opp sååå tidelig[X(][:)] 

litt over 7 vaaknet turbo, jeg sto opp, men kan ikke skryte paa meg at jeg var vaaken för ca 8, etter kaffe og slike ting.
oj wow, naa hörtes jeg jo ut som DEN mamman da haha

ORIGINAL: BelleHelene

Hun sov til 09.30, men hadde ikke stilt klokken, så da ble det 08.30. [:)]

ok utafor emnet men aaaaawww har du Birma pus!! de er de PENESTE pusen i hele verden!!

Her fikk jeg sove til 09.45. Fordi snille gutten min underholdt minste inne på rommet. Hun er i grindsemg og kommer seg ingen steder. Så han satt der og lekte med henne^^ Våknet av latter jeg[:D]

Til kl9, men litt nedtur da jeg stilte kl og den bare var 8! He he..
Neida, greit nok det! [:D]

Til kl 05:15 ny tid. Helt ok det hadde det ikke vært for at snuppa sovna 2 timer senere enn vanlig igår OG våkna masse inatt[:o]
Men var gubben som sto opp idag da...thihi

Jenta mi på 4 år sov til kvart på 7 (vanlig tid). Ikke så verst det. Blir bedre for hvert år som går. Men husker hvordan det var da hun var mindre og sov til 6, som igjen ble 5[&:]

Her ble det 5.45, han pleier jo våkne 6.45 så det var som forventa.... Men klarte å "slumre" han til rett før 8 da[:D]

Di pleier og såve til allt fra 8 til 9. i natt hadde vi overnattingsbesøk av tantungen min og hun våknet 6.30[:-]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: charley

Her fikk jeg sove til 09.45. Fordi snille gutten min underholdt minste inne på rommet. Hun er i grindsemg og kommer seg ingen steder. Så han satt der og lekte med henne^^ Våknet av latter jeg[:D]

Den er ikke 0945 enda[:-][8D]

Faen... skru klokken jah. hadde jeg helt glemt[:-] *Finne mobilen*

08.45 da. Lenge ble det=) Er jo helt uthvilt[:D]

Back
Topp