lille iskaffe
Forumet er livet
Hvor lenge skal den ligge i fryseren før den kan spises av gravide? og hvor lenge holder den seg da man tiner den igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lille iskaffe
har da fått beskjed fra lege og jm om at man må fryse den og da er det greit, men ikke hvor lenge den skal ligge i fryseren, men det er altså ikke ok alikevel?
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
har da fått beskjed fra lege og jm om at man må fryse den og da er det greit, men ikke hvor lenge den skal ligge i fryseren, men det er altså ikke ok alikevel?
det er delte meninger om det ! noen mener det er greit om det fryses andre er uenige ..
men daaaaaaaaaaa så, da kan sambo få spise den
ORIGINAL: Black Beauty
men daaaaaaaaaaa så, da kan sambo få spise den
Da har du noe å glede deg til når baby er født[:)]
ORIGINAL: Hoppsi Deisi
skjer den i tynne skiver, og stek den i stekepanna, da er alle bakterier borte, både den ene og den andre. og for det andre, KJEMPE GODT
skjer den i tynne skiver, og stek den i stekepanna, da er alle bakterier borte, både den ene og den andre. og for det andre, KJEMPE GODT
oki, så da blir det borte da?
oki, så da blir det borte da?
ORIGINAL: GULLUNGEpåVEI
Den FARLIGE bakterien toxplosmose el no sånn dør ved frysing! Så lenge man fryser spekepølse først så var det bare å spise sa jormor til meg[:)] Så sa jeg...men jeg kan jo holde meg unna det for vil ikke risikrere noe! Da sa hun: men det er ingen risiko lenger etter det har vært fryst!
MEN var svart pølse jeg spurte om ikke annen spekemat!!!!