Hvor lenge skal man vente?

Frøken S

Elsker forumet
Sendte melding til et vennepar i sted om vi skulle dra å bade. Jeg og sambo har veldig lyst til å dra med en gang, men vi har ikke fått noe svar enda. Hvor lenge venter man på svar før man drar alikevel? Sendte for 10 min siden.

Typisk å få svar akkurat når vi har dratt eller noe om at de skal være med, så må vi enten vente enda lenger på de, eller si at "nei, vi dro alikevel", og lage kjip stemning.

Jajo, men saken er at vi ikke vet helt hvor vi skal. Har mange steder å velge mellom[:)]
Tenkte å diskutere med de. De har to barn, vi har ingen, så de vet litt mer hvor det er mest barnevennlig[:)]

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: Frøken S

Jajo, men saken er at vi ikke vet helt hvor vi skal. Har mange steder å velge mellom[:)]
Tenkte å diskutere med de. De har to barn, vi har ingen, så de vet litt mer hvor det er mest barnevennlig[:)]

da velger dere et sted, også får det bare bli sånn [:-]
du kan jo prøve å ringe også da. Da har jo du gjort det som skal til for å få tak i dem, blir vel ikke dårlig stemning av det [8|]

Anyways, jeg pleier å gi folk 1 times tid etter jeg har sendt forespørsel [8D]

Aah, ja, for nå MÅ jeg bade ellers så dauvver jeg!

1 time har jeg ikke tid til, haha[8D] Har gått snart en halvtime nå, så vi får vel bare dra, så får de komme etter hvis de finner ut at de vil!

eh..er vel bare å ringe de, så får du svar med en gang.

ORIGINAL: Monica80

eh..er vel bare å ringe de, så får du svar med en gang.

Jepp... Viktige ting = samtale, uviktige ting = sms.

ORIGINAL: Marlu

da velger dere et sted, også får det bare bli sånn [:-]
du kan jo prøve å ringe også da. Da har jo du gjort det som skal til for å få tak i dem, blir vel ikke dårlig stemning av det [8|]

Anyways, jeg pleier å gi folk 1 times tid etter jeg har sendt forespørsel [8D]

Aah, ja, for nå MÅ jeg bade ellers så dauvver jeg!

1 time har jeg ikke tid til, haha[8D] Har gått snart en halvtime nå, så vi får vel bare dra, så får de komme etter hvis de finner ut at de vil!

Jeg har sånne trege venniner, som svarer seint og slike ting. Jeg bare drar jeg, så kommer de etter vist de vill[:D]

Men over på noe helt annet, hvor i norge er det så varmt at man kan bade?
Vill ditt jeg også[:D]

ring dem da veeeeel..

Back
Topp