hvor lenge skal en barnesko vare?

Travel mamma

Gift med forumet
jenta mi på 5 år fikk blinkesko fra eurosko for 4 mnd siden. De ble ødelagt for 2-3 uker siden, helt nedslitt på hælen og det er hull inn til der ledningene for blinken er. Kan jeg klage på de eller? vet det ikke dyre sko men allikevel..

Nedslitt hæl er selvforskyldt skade, eller hva man skal kalle det. Barn har en pussig tendens til å ødelegge de billigskoene fortere enn man får sagt "bø".

Jenta mi har de samme skoa... Og de har vært gjennomvåte flere ganger, og veeeldig godt brukt.. Men er like fine.. er sikkert forskjeller på kvaliteten der også, som på alt annet.. Men er surt likevel.. Du kunne jo prøve å reklamere på dem.. får jo bare et nei [:)]

Om han bruker skoene som "brems" når han sykler, leker og sånne ting, så er det jo bare fordi han er "uforsiktig"... Eller barn som leker, som det heter [:D]

har nok mye med ungene å gjøre det
4mnd synnes jeg er bra brukt jeg da
for her må jeg kjøpe nye sko til guttungen etter knapt 2mnd

Spør Woolfmother [8D]

Jeg hadde ikke klagd ihvertfall, men det skal myye til og myyye penger til før jeg gjør det også da [8|]
Ikke etter 4 mnd, selv om det kanskje funker.. [:-]

ORIGINAL: *Baby Peach*

hvis hælen blir fort slitt, så tyder det på at hun ikke er flink til å løfte på bena når hun går, men subber.
jeg har en sambo som er mester på det samme[&:] han må kjøpe nye sko like ofte som små barn[8D]

sønnen min er flink. han har skoene sine til han har vokst ut av de[:)]

hadde det vært det men hun subber ikke med skoene og bruker dem eller ikke som brems på sparkesykkel o.l vet ikke jeg føler jeg vil klage men vet ikke om jeg gjør det. kun vanlig bruk

utslitte 4mnd gamle sko er IKKE reklamasjon nei! Jobber på Eurosko, og du hadde ikke fått nye sko hos oss ihvertfall...

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

jobber på eurosko, og 4mnds gamle utslitte sko er ikke reklamasjon nei! 

okay, synes personlig sko bør vare lenger en 4 mnd.

ORIGINAL: Mamma x 3

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

jobber på eurosko, og 4mnds gamle utslitte sko er ikke reklamasjon nei! 

okay, synes personlig sko bør vare lenger en 4 mnd.

unger sliter sko, sånn er det bare... men du kan jo alltids prøve...

Jenta mi på 5år fikk og de skoene. De holdt i 2.5mnd så var de utslitt. Hælen her også. Hun har ikke klart å slite ut andre sko på den måten før, alle har holdt til de har blitt for små. Så ja, syns det er alt for dårlig, billig sko eller ikke. Og det er vanlig bruk her også, har ikke brukt skoene på noen annen måte enn hva hun har gjort med sko som Puma,Skofus o.l. Til og med sko fra økonomisko har holdt til de var for små.

Nedslitt til hælen sier jo seg selv??? Hehe, selvfølgelig har hun klart å slite dem ut, andre ting som at de går opp i sømmen o.l kan en klage på men ikke slitasje... Går hun i bhg?

Back
Topp