Hvor lenge skal du være hjemme i permisjon?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Skal tilbake neste måned, han er da 6 mnd.. skal da jobbe 1 mnd så tilbake i permisjon, slik holder jeg på fram til januar. Jeg jobber da alt fra 1 mnd til 3 mnd i strekk. Samboer ønsket også å være hjem sammen med lillegutt, følte jeg ikke kunne nekte han det, så her delte vi på fellesperioden.
 
Har ikke noe fast arbeid (jobbet som vikar og studerer på deltid, ferdig i juni) men permisjon er over i slutten av august. Så får vi se hva som skjer med jobb og om vi får barnehageplass eller annen barnepass :)
 
Jeg begynner å jobbe igjen i august, da skal pappaen ha ti uker. Jeg håper å få innvilget to mnd ulønnet perm slik at jeg kan være hjemme igjen ut året og så satser vi på at både mini og vi er klare for barnehage fra januar av (sett at vi har fått plass).
 
Egentlig ferdig 1 juni, men har tatt seks uker ferie, så jeg begynner å jobbe i juli. Begynner på skolen igjen i august også. Tulla har fått barnehageplass fra august (bare 10,5 måneder gammel).. Pappaen blir hjemme ut august, så får vi begge blitt med på innkjøring i bhg.
 
Til oktober. Da tar pappan 10 uker og så tar vi god juleferie sammen før Storm begynner i bhg i januar (så fremt vi får plass)
 
Jeg begynner 1.august :( vil ikke :'( så skal pappen ha sine 10 uker, og Oliver begynner på tilvenning i bhg dagen han fyller 1 år...
 
Back
Topp