Hvor lenge skal du ha permisjon?

Kjempespennende

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Vi har ikke noe håp om å få barnehageplass, så jeg skal være hjemme ut året. Så skal pappaen ha sin permisjon i januar og utover. Hvis vi enda ikke har fått barnehageplass når hans permisjon er ferdig tror jeg han skal ha litt ulønnet permisjon. Spurte i går, og han sa han kunne tenke seg det :)

Jeg blir hjemme ut året,så skal mannen min være hjemme til vi får plass!Er det august 2017 vi har krav på plass fra??Må innrømme at vi har satt oss dårlig inn i dette med barnehageplass da vi ikke trenger å stresse med at han skal starte.

Vi har ikke søkt barnehageplass. Planen er å ha han i barnehage fra august 17 :-)
Jeg tar permisjon ut året. Pappaen tar så alt sitt rett over nyttår og så tar jeg noen måneder ulønnet igjen.
Det er hvertfall foreløpige plan.

Jeg skal tilbake på jobb 8/8 og da tar papsen over med sin perm. Vi har bhg plass som vil bli tatt i bruk når minsten er 11-12 mnd :) samme som storesøster går i

Jeg har permisjon til midten av september, så skal pappaen ta sin permisjon og feiren så han blir hjemme til januar :-) håper vi får bhg plass fra januar! :-)

Har permisjon til midten av juli, men ferie ut august :) blir myk overgang for far og sønn ^^

Jeg begynner i jobb 6/6, men siden jeg er lærer har jeg avspasering/ferie i 7 uker. Pappaen er hjemme fra 6/6 til 5/9, 13 uker perm+ferie, så har jeg mine siste 4-5 uker. Lillemann begynner i bhg 3/10.

Skal være hjemme ut året, fire måneder ulønnet permisjon. Pappaen tar to lange sommerferier som perm. Har bhg plass fra 1. desember, så blir en måned med korte dager til innkjøring

I utgangspunktet har jeg permisjon til september, men hvis vi ikke får barnehageplass så blir jeg hjemme til august 2017. Vi har søkt en barnehage hvor frøkna må ha fylt 1 år før hun får begynne så da blir det vel noen uker permisjon til vinteren også

Blir nok hjemme til august 2017 i påvente av bhg plass.

Back
Topp