Hvor lenge skal dere være på sykehuset

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvis alt er bra med dere (deg og babyen) hvor lenge skal dere være der ? Sist var jeg på sykehuset i 4 lange dager for å få ammingen, men det gikk ikke :( denne gangen tenker jeg å komme hjem etter 1-2 dager


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Drar hjem Så tidlig som mulig! Har ei hjemme som gruer seg til å være uten mamma, og hvis alt er bra med lillegutt ser jeg ingen grunn til å være lenger enn nødvendig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fødte onsdag kl 04.30 og reiste hjem fredag kl 12. Jeg burde vært til lørdag, var helt utslitt.. Du burde ikke stresse med det, men kjenne deg frem til hva som passer deg.. :)
 
To døgn var utgangspunktet der jeg fødte, og vi dro hjem da. På grunn av noe gulhet hos barnet, samt trøblete amming hos meg, lå det i korta at vi kunne bli et døgn til, men da var jeg så innstilt på å reise hjem at vi gjorde det. Dro tilbake to dager etterpå for ekstra sjekk av barnet og oppfølging og ammehjelp.
 
Så tidlig som mulig. Trives ikke på sykehus, så mye stress og mas.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så tidlig så mulig! Lå 3,5 uke sist, og er ikke noe fan av sykehus! Finner ikke roen der!


<3 lille spire <3
 
Reiste hjem ganske nøyaktig 2 døgn etter planlagt ks. Litt tidlig kanskje, men orket ikke være på barsel pga varmen og alle de dårlige minnene fra forrige fødsel barsel (da reiste jeg forresten hjem 3 døgn etter akutt ks)

Amming har gått fint begge gangene til tross for at jeg har dratt fra barsel før melken har kommet ordentlig i gang.
 
Jeg vil hjem så tidlig som mulig, tenker jeg. Hater å sove, dusje og gå på do borte, så tenker det blir deilig å få dratt hjem :)
 
Jeg ser det litt an. På formen, på baby, på hvordan keg liker meg der osv. Synes det var kjempefint å være på barsel sist, men ikle når det kom ei som skulle dele rom med meg. Denne gangen er det barselhotell, så det blir vel litt annerledes, spent på å se hvordan det blir :)
 
Om det er sånn att typen får dele rom med oss på barselhotellet så blir vi så lenge de synes det trengs, får han ikke det, da er det hjem så fort som mulig !
 
På sykehuset der jeg fødte er 3 dager standard. Synes det var akkurat passe. Da fikk jeg godt med hjelp til amming og sånne ting. Hvis man har født før, så skjønner jeg det godt om man drar hjem etter 2 dager.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Reiste hjem to dager etter planlagt keisersnitt. Formen min var super og ammingen gikk greitt.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Ble anbefalt å være der til jeg fikk til ammingen:) så satser på å følge det. Det kostet ikke noe for mor å være der litt lenger?


Sent from my iPho
 
Med første var vi nesten 3 uker.

Denne gangen var jeg innlagt 15 dager i uke 33-35 så det var deilig å kunne dra hjem etter 2 dager som var standard. Vi hadde alenerom og far kunne være over så oppholdet var helt supert. Godt å kunne reise hjem fordi alt var greit.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fødte natt til torsdag, hjem på fredags kvelden.
Lå tre dager med førstemann(KS) og tre med nummer to. Blir stressa av å være der...
 
Jeg var på sykehuset 2 dager sist, fødte 22:30 på mandag, og reiste hjem onsdagen, de sa jeg kunne vært en dag til. Denne gangen blir jeg nok i så fall 2 dager, da jeg har en 2 åringen hjemme. Er greit å bli kjent med babyen på sykehuset først :D
 
Blir til jeg blir kastet ut:p har innovervendt brystvorte og sist gang sleit jeg en del pga det, så håper jeg får Være der til jeg føler jeg har fått det til.. også hadde det vært fint å fått sluppet maset på samboern i noen dager ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
JM sa til meg igår at liggetiden på sykehuset h or jeg skal er 48t.. Så kommer vel fort hjem om det ikke er noe spesielt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp