Hvor lenge skal dere være hjemme med barnet? Har dere tenkt på ulønnet permisjon?

høstmammaen

Betatt av forumet
Jeg skal velge 100% permisjon og 80% lønn,
har termin etter barnehage fristen 31.08, håper vi får barnehageplass etter min permisjon er over. Har tenkt å jobbe 80% etter permisjonen, og samboeren min håper å kanskje spre permisjonen sin over en-to dager i uka i en lengre periode.

Må ta med 100% lønn jeg.. Ikke økonomi til noe annet

Vi hadde 100% permisjon med storebror, men skal ta 80% permisjon nå er det jo 49 uker, også tar vi ferie etter Permisjonen.. Da blir det over et år uansett :)

Jeg skal ha 100%, får pappapermen og, pluss ferie fra i år og neste år, så da blir det litt :) etter det håper jeg å få jobbe 50% natt eller noe frem til barnehageplass.

Jeg skal ha 80% lønn :) siden sambo ikke skal ha sin del før i ferier og sånn så tar vi 100% permisjon sånn jeg kan være hjemme nesten frem til ferien neste år :) blir lite penger men vi må bare klare oss!

Vi tar permisjon med 100% lønn. Sambo graderer permisjonen sin fra januar av, og jeg skal over igjen på AAP når permisjonen går ut, så vi blir hjemme til barnehagestart i august. Jeg får KS helt i slutten av august, så rekker akkurat barnehagefristen :)

Jeg har planlagt dette så lite, må skjerpe meg. Men går for 100%perm, har jeg ikke 49 uker da? Så tar vi sikkert perm uten lønn til bhagestart.

vi tar perm med 100% lønn. også tar jeg ut ulønna perm etter.. usikker på hvor lenge

Kommer også til å gå for 100% lønn og 49 uker permisjon, håper å kunne ta minst ett år ulønnet permisjon etterpå og være dagmamma.

Vi skal ta 49 uker, med 100%lønn, og så får vi se om vi får Bhg plass.. Visst ikke må jeg gå hjemme et år ekstra:)

Vi skal ha 49 uker og 100% lønn+ to måneder (tror jeg det er) ulønnet frem til juli. I juli neste år tar vi begge ferie, og så skal mannen ha sine 12 uker med permisjon. Jeg får prioritert barnehageplass der jeg jobber, så barnehageplass stresser jeg ikke med ;)

Jeg blir hjemme til 1.9.14, litt ulønnet og litt ferie etter perm, så blir mannen hjemme til 1.1.15, tidskonto 70% og litt mormorpass. Gleder meg veldig til første ordentlig lange permisjon :):) Var student m de to eldste.

Vi skal være hjemme til 1 februar 15, iallefall sånn det ser ut nå.. Da har jeg 80% perm til 1.7.14 så har jeg å gubben gradert 50% til februar, egentlig litt lenger pga hans ferie.. Usikker enda for spørs på bhg

Snart 3 barnsmamma:)

Back
Topp