Hvor lenge siden er det...

*MissMe*

Gift med forumet
dere hadde hår under armene sist?:hello2
Jeg klarer det ikke og kan ikke huske sist hårene var helt utvokst..:sick009

dere hadde hår under armene sist?:hello2
Jeg klarer det ikke og kan ikke huske sist hårene var helt utvokst..:sick009

Det har jeg nok ikke hatt siden jeg fikk hår :smiley-ashamed008
Jeg synes det er ekkelt, og ha hår under armene, og jeg synes det ser fælt ut når Damer har avklippede armer, og du ser lange hår stikke frem :smiley-angelic006

Hmm er vel noe dun der nå, så på tide med en ny raking snart. :p Helt utvokst kan jeg ikke huske sist det var da, men det var rimelig langt både her og der for en ukes tid siden. :knegg:

Aldri, begynte å barbere med en gang jeg fikk hår tror jeg. Kkarer det ikke, syng jeg svetter mer om det går for lang tid mellom hber gang :p

Har aldri hatt lange hår under armene , haha de for fort da de først kom hehe...

Hele tiden. Barberer ikke armhulene. Sist jeg ikke hadde hår var 17. juni. Ble tvunget av min mor, stroppeløs brudekjole og hår under armene "passer seg ikke" visstnok. I don't care, er bare hår.

Har stubber og dun ofte. Jeg epilerer når jeg skal noe, å det som vokser ut igjen er ikke ille. Var i Afrika i fjor sommer, å da hadde alt av kroppshår fått gro fritt i nesten en mnd, å så egentlig helt Ok ut:cat:

Vel... når man som meg er mørk med kraftig hårvekst (øyebryn, legger, under armer, nedentil osv.....) så er det ikke snakk om å la noe som helst gro fritt! Hadde søren meg hatt mer hårvekst enn gubben om jeg ikke holdt det i sjakk. Skal jeg gå i singlet må jeg barbere under armene hvertfall hver 3. dag.... :shifty:

Jeg er litt lat og treig, så det blir litt stubber. Men jeg barberer og har alltid gjort, bare litt sjeldnere nå for tida. Synes det er mer behagelig uten hår under armene. Andre steder på kroppen derimot, kan det godt vokse ut :P Fikk helt sykt mye hår på leggene denne graviditeten, så ut som en mann, så gikk og voksa dem til slutt. :P :D

Jeg sliter med mye hårvekst å må derfor finne høvelen minst 2-3 gang i uka.. synes d er ekkelt med mye hår.. men d er kunn på meg selv jeg syns d er ekkelt..

Haha! På grunn av et humør som har vært litt nede har jeg ikke orket stort annet enn generell vask i dusjen. Så det rakk å bli rundt en cm før jeg tok det, faktisk. :wideyed: På grunn av graviditeten vokser det hår på plasser det aldri har vokst hår før. Så jeg har veiviser fra under navlen til mellom brystene. Leggene har jeg gitt opp, da det er blitt ubehagelig å bøye seg. Føler ikke jeg kan kommandere sambo til å barbere leggene mine et par tre ganger i uka. :hilarious:

Back
Topp