Hvor lenge prøvde du / dere?

Hvor lenge prøvde dere / du?

• Prøvde ikke

• 1 pp

• 2 pp

• 3 pp

• 4 pp

• 5 pp

• 6 pp

• 7 pp

• 8 pp

• 9 pp

• 10 pp

• 11 pp

• 12 pp

• 12 - 18 pp

• 18 - 24 pp

• 2 - 4 år

• 5 år +

Results are only viewable after voting.
8 PP denne runden! Førstemann tok over 3 år så er ganske overrasket over at det gikk så kort tid nå!

Lang veg mot nr. 2: 3,5 år, 1,5 år med prøving på eiga hand, 2 år med inseminasjonsforsøk og IVF. Og ein tøff MA på vegen. Så no håpar me inderleg at denne spiren blir med oss heilt til mål!! ❤️❤️

Satt på 3pp - ikke forventet!

Prøvde i 1,5 år før vi fikk vite fra legen at vi aldri kan bli gravide på naturlig måte. Slappet litt mer av da, når vi ikke lengre trengte å stresse og lure på hva som var galt. Kom i gang med ivf 4 måneder etter det og ble gravid på første forsøk med hjelp :)

Etter p-pille slutt, mistet jeg mensen i godt over et halvt år! Da den kom tilbake satt den på andre prøveperiode

Full klaff på pp1, ble skikkelig overrasket da både mor, tante og bestemor bruke mye lenger, 9 år på det meste.

Krysser bare fingrene for at alt går bra og vi kan ønske vår første skatt velkommen i juli :love7

Første pp prøvde vi ikke aktivt, men vi var heller ikke avholds ;) Andre pp hoppet vi over, fordi jeg blant annet skulle på jentetur. Den fruktbare perioden i pp3 startet rett etter jenteturen, så da la vi inn masse aksjer og jeg ble gravid :) Er fortsatt i sjokk, og tror vel egentlig ikke at dette skal gå veien. Håper selvfølgelig veldig på en liten julibaby

Vi ble gravide på første forsøk. Jeg ble veldig overrasket, hadde fått det for meg at jeg kom til å måtte bruke lang tid, så vi tenkte at det var greit å begynne forsiktig litt tidlig. Så det kom litt brått på at det gikk så fort! Men det er også veldig koselig, er bare ikke helt vant til tanken på at jeg faktisk er gravid ennå, hehe.

Back
Topp