Hvor lenge prøvde dere?

Positiv test 3 uker etter jeg tok ut spiralen :) var faktisk ikke sååå stas å si det til søstra mi da hun har slitt i åresvis og nå nylig endelig fikk baby fra prøverør... så kommer jeg og blir gravid sååå fort :o men likvel veldig fint og godt :)

Så fint å høre at det er mange her som endelig har lykkes etter lang tids prøving! Og selvfølgelig fint at noen slipper å prøve så lenge også :)
Jeg hadde en sa i august/september, (den gang ble vi gravid på "egenhånd") Har prøvd litt etter det, men jeg har lange og ustabile sykluser, så vi ringte bare St. Olavs og sa at nå var vi klar for fryseforsøk (fikk 4 befrukta egg da vi "lagde" jenta vår, så vi har 3 på "lager"). Fikk tilsendt medisin som jeg startet på, og en liten tur til Trondheim og vipps så satt denne også på første forsøk! :)

Vi kom bare så langt som å slutte med pillene. Prøvde å vente på første mens, men var vist gravid før den kom begge gangene..

6 mnd ca, der den første graviditeten endte i en SA i uke 7. Nå i uke 11, så satser på at dette går rette veien

Vi ble gravid på første forsøk i februar, men det endte i sa uke 5. To sykluser etter sa satt spiren og den sitter enda, 11+4 i dag og har sett friskt og fint liv på ul for to dager siden. :)

Gratulerer til alle dere som måtte prøve så lenge og endelig har klart det! :Heartred

Vel prøvde ikke tok ut spiralen brukte kondom for vi sku vente litt men trudde jeg ikke hadde el da vi hadde samleie ble vist gravid så ble februar kid igjen hvis ikke lille bestemmer seg for å komme tidligere :) er 11+2 idag

Med nr 1 var det vel 3 pp.

Andre gang 2 pp, men endte med en MA i uke 11.

Nå er vi gravid igjen, 10 uker idag og da gikk det 1 pp.

Med første prøvde vi i 7 år. Denne gangen prøvde vi ikke i det hele tatt. Så nå blir det 2 tette, men veldig høyt elskede barn om alt går bra. 10 uker nå ❤️

6 mnd med el-testing denne gangen, 9 mnd sist som endte i senabort i uke 19. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen :D

Sluttet på pillen (cerazette) I september 2015, men fikk ikke igjen mensen før februar, ble gravid I mai så hadde vel tre menstruasjoner før jeg ble gravid ☺ skuddet satt den ene måneden vi ikke prøvde noe særlig og ikke tok noen eggløsningstest ☺

4 ganger eller de teller egentlig ikke for da skøyt vi i blinde, men da vi begynte bruke app å fant eggløsnings dagene satt det etter 2 gang :)

Back
Topp