Hvor lenge prøvde dere å få barn før det "klaffet"? :)

Sluttet på p-piller i midten av november, ble gravid i midten av mars. Jeg vil ikke si at vi prøvde å bli gravide, men hadde kommet dit at nå passet det å slutte på piller for å se hvordan det ville gå. Det gikk fortere enn jeg hadde sett for meg, og da jeg tok testen var jeg allerede veldig sikker på at jeg var gravid, men det kom allikevel som et lite sjokk og fikk litt noia med en gang. Men så ble jeg bare kjempeglad og stolt. Og nå klarer jeg nesten ikke å vente på at det skal bli desember og vi skal få bli kjent med mini. Gleder meg sånn!!
 
Hadde sluttet med p-piller for over et år siden da det ble slutt med min kjære, og så ble vi sammen igjen rett før jul og da prøvde vi bare å være forsiktige og jeg telte uker :p I begynnelsen av januar var jeg gravid, så det gikk litt fortere enn planlagt :p Men nå gleder vi oss masse til lille kommer i slutten september :Heartpink
 
Sluttet på p-piller i slutten av mai, og ble gravid i begynnelsen av oktober :) Hadde ikke hastverk med å bli gravid, og trodde det skulle ta lenger tid siden jeg hadde fått på p-piller i 7 år.
 
Med de to første var det så og si med en gang. Men nå siste gang ble det 20 mnd med iherdig prøving og to MA. Hadde nesten mistet håpet på at det skulle bli en nr 3. Men heldigvis satt det til slutt. Nå går jeg bare å venter på å få han/henne ut... :smiley-bounce016
 
Satt på første forsøk :)
 
29 pp på første.
4. syklus uten prevensjon (uten å prøve) på andre.
18. pp nå, og fremdeles ikke blitt barn av det...
 
Jeg ble gravid på første forsøk etter jeg ble sammen med samboeren. Vi hadde kun kjent hverandre i litt over 2 mnd når jeg stod der med en positiv test i hånden. Da hadde vi vært sammen i én mnd..
Nå har vi en jente på 3,5 år og er i pp1 med nr 2. Skal bli spennende å se hvor lang tid det går nå ^^,
 
Sist ble jeg gravid mellom p-piller (skulle bytte merke). Denne gangen gikk det 8mnd fra jeg fjernet prevensjonen, men da prøvde vi ikke. Var enig om å begynne prøvinga etter 9mnd, men da satt spiren allerede...
 
Sluttet på pilla i oktober 2014, fikk to laaaange sykluser før jeg tror jeg fikk en normal en i slutten av desember, da satt spiren gitt:) termin om 3 uker :D
 
Sluttet på p-pillene i slutten av februar, klaffet i midten av juni som vil si ca 3 mnd.
Den siste måneden før det klaffet brukte vi eggløsningstester :)
 
Back
Topp