Hvor lenge på sykehuset?

Hvor lenge var du på sykehuset ved sist fødsel?

Hvor raskt kan man dra?

Jeg ble så sliten, føden på Drammen var veldig bra. Barsel kan absolutt diskuteres.
Har samme inntrykk som deg, og vurderer derfor Bærum istedet denne gangen. Var super fornøyd med føden, og mindre fornøyd med barsel. Vi dro hjem så raskt den testrunden på dag 2 var gjennomført...

Jeg var fem netter på barsel sist, det var ingen suksess. Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle være der til melka var igang og teknikken var på plass. Men alle folkene, lå på tomannsrom Og heftige barseltårer gjorde at melken kom jo aldri! Selvfølgelig løsnet det når jeg kom hjem og fikk senket skuldrene litt. Satser på ei natt denne gangen!

Var der 6 dager med begge barna. Fødslene har gått veldig fort og jeg har fått dem for tidlig så jeg er litt i sjokk etterpå og trenger bearnaise litt. Pluss at jag har fått grad 3 begge gangene og har supervondt etterpå og måttet få blodinfusjon. Så blir nok 3 dager denne gangen eller lengre om jeg må. Godt å få igang amming og bli kjent med den nye babyen også innen kaoset begynner ;)
Kommer til å savne de andre to enormt men

Jeg var der i 5 dager pga gulsot og litt startvansker med amminga! Fikk heldigvis være alene på rom med lille og mannen da det var lite fødsler de dagene[emoji4]

Har samme inntrykk som deg, og vurderer derfor Bærum istedet denne gangen. Var super fornøyd med føden, og mindre fornøyd med barsel. Vi dro hjem så raskt den testrunden på dag 2 var gjennomført...
Kan virkelig anbefale Bærum :) jeg har flyttet til Østfold, men vurderer fortsatt Bærum. Hehe..

• Liker
Reactions: J87
5 dager var vi. Min hadde bæsjet i fostervannet under fødsel og måtte ha antibiotika før vi kunne dra hjem

Jeg er ikke glad i sykehus så håper jeg kan reise hjem etter et døgn kanskje.. reiste hjem etter to døgn sist..

Første gangen var jeg der alle 3 dagene, litt greit når det var første og sånn. Med andre så var vi heldige og fikk familierom, men ønsket ikke å være der lengre enn nødvendig så vi dro hjem dagen etter [emoji5] Tenker at vi drar hjem så fort alt ligger til rette for det denne gangen også [emoji1]

Back
Topp