Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppe så lenge han orker, 5år![]()
Minste blir nok lagt til vanlig tid![]()
Glemte skrive det jahan er 8mnd da
![]()
Tror min var litt lenger oppe når han var tre, men var til slutt hente utkjørt så ble ikke så veldig lengeOk. Jeg bare lurte.Funderer litt på hvor lenge min nesten treåring skal få være våken.
![]()
Min var oppe helt til vi dro hjem kl 24.Han var våken hele veien i bilen også. Er forskjell på barnaTror min var litt lenger oppe når han var tre, men var til slutt hente utkjørt så ble ikke så veldig lenge![]()
Hvordan klarte du å holde han på 11 mnd oppe så lenge?På nyttårsaften i fjor var begge oppe til kl12 og så rakettene. Da var dem 11mnd og 3 år. I år er ikke 4åringen hos oss, men snuppa blir nok ikke å være våken lenger enn hu pleier. Hu våkner nok av rakettene da! På julaften blir dem nok oppe et par timer lenger enn normalt![]()
Hvordan klarte du å holde han på 11 mnd oppe så lenge?
OkDet var vel heller at hu nektet å legge segVi var hos moren min og når 4åringen og lillesøstern min som også er 4 var ganske så hypre og løp rundt hele kvelden var det nok vanskelig for henne å finne roen og sovne
På det tidspunktet var hun fremdeles oppe 4-5 ganger ila natta for mat uansett
![]()
*ikkeOkJeg har en på 11 mnd nå som sliter med å holde seg våken til 19 liksom, så kan inne se for meg at han skal få med seg noen raketter
Men han sover til 7 dagen etter da. Kan jo hende han våkner av bråket da når det setter i gang for fullt.