Hvor lenge.. *oppdatert*

evlak

Forelsket i forumet
Nå er det 8 uker + noen dager siden jeg fikk negativ test, og blødning samme dag.. hadde blødninger i "bare" 3 dager.. Jeg sier "bare" for normalt har jeg nesten en uke.. Har enda ikke sett noe til TR igjen.. Hvor lenge har dere gått før dere har sett henne igjen? Bør jeg kontakte lege om å få noe som setter det igang? Bør jeg bare vente å se.. ??

Noen erfaringer?

-----------------------------------

Da har jeg fått svar fra Hausken på mail jeg sendte. Dette er visst et typisk problem for kvinner som har et eggmodningsproblem, noe de kanskje tenkte jeg hadde.. så da er det vel enda mer sannsynlig at jeg har det.. Jaja, mer å slå i bordet med når vi skal til samtale hos Fertilitetsklinikken på Haugesund sykehus. Jeg får en Progresteronkur slik at jeg får mensen igang igjen nå..

normalt sett så pleier jeg og få tr på dag 28-32.når jeg har hatt mislykka forsøk så har jeg alikevel fått tr slik jeg pleier.har hatt en lang syklus og det var når jeg måtte avbryte fryseforsøke da gikk det 40 dager før tr dukka opp.8 uker uten tr er jo en stund det,hadde prata med en gyng hvis jeg hadde vært deg,lykke lykke til[;)]

Ja.. jeg vurderer det.. Må bare vente til jeg er på beina igjen, akkurat nå kommer jeg meg ingen plass :/
Operert inn nytt korsbånd og greier, så er sofaliggende en ukes tid nå.. Så hvis jeg ikke ser noe til den her tanta så må jeg vel gjøre noe når jeg er litt mer mobil.. Om jeg har "hoppet over" en periode, så burde det jo komme nå iløpet av noen dager..

uff det hørtes ikke mye godt ut[X(][X(][X(]håper du kommer deg fort,god bedring[;)][;)][;)]vent et par dager og se om ikke tr kommer hvis ikke så hadde jeg nok kontakta lege/gyng.

Ivara: Dumt å si det, men godt å se at det ikke bare er meg.. Litt betryggende at andre også har opplevd det. Jeg er vel på dag 59 idag.. Jeg kan vel ikke skryte av at den har vært til samme tidspunkt alltid, men ikke mer enn noen dager forskjell..

Jeg har sendt mail til klinikken nå, så får jeg se hva de sier.. men jeg må nok bare vente..

ORIGINAL: t.t.h.

uff det hørtes ikke mye godt ut[X(][X(][X(]håper du kommer deg fort,god bedring[;)][;)][;)]vent et par dager og se om ikke tr kommer hvis ikke så hadde jeg nok kontakta lege/gyng.

Takk for god bedring-ønskninger! :) Jeg er allerede veldig mye bedre enn på fredag når jeg våknet av narkosen :) Men gleder meg til jeg kan sitte istedet for å ligge og slike ting. Må visst regne med å måtte bruke krykker noen uker.. *sukk*

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: ikalve

Ivara: Dumt å si det, men godt å se at det ikke bare er meg.. Litt betryggende at andre også har opplevd det. Jeg er vel på dag 59 idag.. Jeg kan vel ikke skryte av at den har vært til samme tidspunkt alltid, men ikke mer enn noen dager forskjell..

Jeg har sendt mail til klinikken nå, så får jeg se hva de sier.. men jeg må nok bare vente..

Skjønner hva du mener [:)] Kan jo hende klinikken vil ta deg inn på kontroll da. Håper ihvertfall at du får tantebesøk snart. Det er frustrende å gå slik og veeeeeente...

Nesten så jeg ikke håper det.. eller, jeg får vel kanskje lov å bruke han vi gikk til i stavanger når vi skulle sjekke størrelsen på folikkene.. Tar noen timer for meg opp til klinikken :/

Takk :D

De gjør nok det, men hvis dette er "normalt", så må jeg vel vente en stund til..

Jeg opplevde også at tanta var forsinket etter mislykket forsøk. Bortfallingsblødningen kom, men neste TR var forsinket. Heldigvis ikke så ille som hos deg, men likevel en del

ORIGINAL: Ivara

Såpass ja. Kjipt med lang reisevei, men da kan det jo være de henviser deg til samarbeidende gyn.

Lykke til ihvertfall, og god bedring også [:)]

Kan jeg spørre hvor mange egg du fikk inn, og hvordan testet du deg?

Oppdatert i første innlegg :)

Jaja, slipper iallefall å gå å tenke hveeeer dag nå "kommer mensen idag tro..."

Ah. Jeg fikk satt inn 2 egg, kun hjemmetest. Så jeg må ærlig innrømme at jeg måtte teste på nytt når mensen ikke kom "sist" periode..

Ja, siden vi fikk avslag pga at jeg er så ung, og problemet ikke var hos meg.. så er det nesten sånn at jeg blir litt glad når det er en utfordring hos meg også nå.. Vi skal til samtale i mars, da får vi vite om vi faktisk kan få hjelp nå, uten at jeg må vente 3 år.. Så regner med at vi må legge fram hvorfor vi mener vi bør få hjelp nå med en gang..

Back
Topp