Ammer dere av gangen i starten? Han er nå gode 2 uker og jeg kom litt skjevt ut med amming i starten da han måtte ligge på nyfødt intensiven en god uke først hvor han i starten fikk sonde og jeg etter ca 4 dager fikk anledning til å prøve å komme i gang med ammingen. Nå er vi hjemme og jeg gir både mm og mme for at han skal få nok mat i seg. Jeg skal prøve å få til å fullamme han og har blitt anbefalt av ammehjelpen å la han ligge til brystet egentlig så lenge han vil og han fremdeles suger. Han veksler mellom å sove og suge med suger noen tak hvis jeg prøver å "koble" han fra. Ellers er han veldig ivrig på å bli ammet og kunne nok ligget der hele døgnet for hans del. Når jeg ammet i sta lå han ca 2 timer til brystet. Mannen prøvde å gi han flaske etterpå da jeg følte han ikke hadde fått nok. Der tok han kun ca 10-15ml og gulpet igjen rett etterpå så det virker som han fikk nok av meg. Er det lenge å la han ligge til brystet 2 timer hver gang for at han skal få nok av meg uten at vi skal behøve å gi flaske evt for å øke produksjonen hos meg?