Hvor har du funnet den oversikten? Veldig grei
Får bare håpe det ikke blir sent i uke 20 da, da kræsjer det med 17 mai![]()
De har den laminert på St.Olavs, jeg fikk kikke på den![emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du funnet den oversikten? Veldig grei
Får bare håpe det ikke blir sent i uke 20 da, da kræsjer det med 17 mai![]()
Dersom det er spesielle omstendigheter, som f.eks 17.mai og de har stengt den dagen, så blir det muligens senere. Egentlig ganske umulig å planlegge tidspunkter for oss.
Når får man vite hvor mange dager det går fra uttak til innsett? Blir det bare sett an? Jeg er helt grønn på dette, så spør sikkert dumt, men er jo umulig å vite hvor lenge man må bli (vi blir i trheim fra uttak til innsett pga lang reisevei, og må bo på hotell).
Og et spm til, når får man vite når det blir uttak? Hater å leve i uvisshet![]()
Ja det blir det, men tenkte mer på at da må vi hjem i mellomtiden for å feire 17. maiDersom det er spesielle omstendigheter, som f.eks 17.mai og de har stengt den dagen, så blir det muligens senere. Egentlig ganske umulig å planlegge tidspunkter for oss.
Så bra, håper vi og får vite en stund før, sånn vi vet hva vi har å forholde oss tilJeg fikk vite dagen for uttak noen dager før, da jeg var på siste kontroll. Visste også at embryoene skulle dyrkes i to dager og at innsett da ble to dager senere.
Masse lykke til når den tid kommerHos oss ble det (planlagt) totalfrys, så ingen innsett enda [emoji173]️
Første gangen hadde jeg kontroll på en torsdag, fikk beskjed om at uttak ble tirsdagen etter og innsett to dager etter!
Denne gangen hadde jeg kontroll mandag, fikk vite at uttak ble på fredag og innsett på mandag!
Skal du ha kontrollene i Trondheim?[emoji5]

Hvor lang tid tok det fra henvisning fra legen og til dere fikk time på st olavs? Er så spent på hvor fort denna ballen ruller![]()
Det tok bare to uker fra henvisning til vi fikk svar, og skulle i gang syklusen etter jeg var i kontakt med de da, men valgte å utsette det for å ta laparoskopi, men det er bare va 3 mnd siden ballen begynte å rulle her [emoji4]
Så braVi skal til legen og få henvisning til sjekk på fredag. Så håper ting går fort etter det. Men regner med vi er litt seint ute ift sommerstengt, så det går sikkert litt treigere enn jeg kunne ønske.. Får prøve så godt man kan og smøre seg med tålmodighet sikkert
![]()
Ja det blir det, men tenkte mer på at da må vi hjem i mellomtiden for å feire 17. mai![]()
Det gikk veldig fort her, vi hadde utredning hos en privat gynekolog som samarbeider med St Olavs, så fra hun sa seg fornøyd med utredningen og sendte henvisningen, tok det vel bare en drøy uke eller noe før vi fikk info fra sykehuset med div blodprøver de ville ha. Det passet ikke med min syklus å ha oppstart med en gang da, så ble syklusen etter, men det gikk ganske fortHvor lang tid tok det fra henvisning fra legen og til dere fikk time på st olavs? Er så spent på hvor fort denna ballen ruller![]()
Glemte å nevne at vi slapp forsamtale, da tar det litt kortere tid [emoji4] De har ikke så lang ventetid heller har jeg hørt, så får håpe det går fort for dere [emoji4] Tålmodighet er en dyd [emoji28]
Det gikk veldig fort her, vi hadde utredning hos en privat gynekolog som samarbeider med St Olavs, så fra hun sa seg fornøyd med utredningen og sendte henvisningen, tok det vel bare en drøy uke eller noe før vi fikk info fra sykehuset med div blodprøver de ville ha. Det passet ikke med min syklus å ha oppstart med en gang da, så ble syklusen etter, men det gikk ganske fort![]()