• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hvor lenge må

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Salami ligge i frysen før jeg kan spise den?

Til etter fødsel da Frysing ikke hjelper på begge bakterietypene som kan være til skade for babyen:p ......ååååå som jeg gleder meg til spekemat!!

Jeg gleder meg til salami, spekemat og brie!! :-D nam, nam...

Æsj jaja får bare vente da:(

Hva med laks? Står og det blir jo sagt så mye om sushi, kan man egentlig spise sushi man er gravid?

Sent from my iPhone using BV Forum

Overlegen som utførte keisersnittet mitt (og jordmor på sykehuset) sa at det ikke var farlig å spise salami når man er gravid. Så lenge man ikke spiser tonnevis hver dag så er det ingen fare ..

Min lille pike ❤️

Hva med laks? Står og det blir jo sagt så mye om sushi, kan man egentlig spise sushi man er gravid?

Joda, sushi kan man spise, så lenge man holder seg unna rå tunfisk, og ferskvannsfisker som helsedirektoratet har advart mot. Men laks, smørfisk, kveite, kingfish, scampi og kamskjell er trygt. Tro meg - jeg hadde ikke overlevd uten det i svangerskapet! :p

Joda, sushi kan man spise, så lenge man holder seg unna rå tunfisk, og ferskvannsfisker som helsedirektoratet har advart mot. Men laks, smørfisk, kveite, kingfish, scampi og kamskjell er trygt. Tro meg - jeg hadde ikke overlevd uten det i svangerskapet! :p

Samma her, jeg har jo tatt sjansen å unnet meg med sushi - vet jo at mange gjør det og søker man på nettet så står det jo masse forskjellig.

Jeg kan jo ikke si at jeg har vært super super nøye med hva jeg putter inn i munnen.

Noe har jeg vært mer forsiktig med enn andre ting liksom.

Back
Topp