Må bare få ut litt frustrasjon. Hvor lenge skal jeg gå å vente på tanta... huff... Leser innleggene deres her inne, dere teller ned dager til EL,og til testing... Deler erfaringer, symptomer og råd. Hvorfor kan ikke jeg bare få mensen ¨så jeg og kan være med? Aner jo ikkenår jeg har EL, aner ikke når tanta kommer... Har ikke hatt mens siden 8 juni og begynner å bli temmelig lei. De to siste dagene nå har jeg hatt veldig ømme brystvorter, kan ikke huske jeg har hatt det siden sist jeg fikk mensen.. Så håper virkelig nå.
Den siste uka har jeg og hatt smerter på venstre side, ved eggstokken og videre oppover. Var faktisk vondt under sex også.. Hva kan dette være da?
Legen sa alt så normalt ut, at jeg bare måtte vente og komme tilbake om en måned om igenting hadde skjedd til da. Men jeg har snart ikke mer tolmodighet igjen..... [:@]
Godt å få ut litt frustrasjon.... Noen andre i samme båt her??[&:]
Den siste uka har jeg og hatt smerter på venstre side, ved eggstokken og videre oppover. Var faktisk vondt under sex også.. Hva kan dette være da?
Legen sa alt så normalt ut, at jeg bare måtte vente og komme tilbake om en måned om igenting hadde skjedd til da. Men jeg har snart ikke mer tolmodighet igjen..... [:@]
Godt å få ut litt frustrasjon.... Noen andre i samme båt her??[&:]